Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Turvallista naistenpäivää!

PPO-Elektroniikka Oy

Turvallista naistenpäivää!

Julkaistu: 08.03.2016 klo 13:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Paikannuslaitteet soveltuvat hyvin ajoneuvojen ja laitteiden seurantaan sekä turvaksi esimerkiksi muistisairaalle tai lapsille. Murtohälyttimet suojaavat kotia, mökkiä ja omaa pihapiiriä ja lisäturvaa tuo hyvä valaistus. Vesivuotohälytin minimoi vesivahingot ja kameralla voi katsoa, mitä mökillä tapahtuu, kun et itse ole paikalla. Laitteet tuovat elämään turvaa, viihtyisyyttä ja mukavuutta.

Usein kuulee sanottavan jopa naisten itsensä suusta, että turvallisuuteen liittyvät asiat kuuluvat perinteisesti miesväelle. Tätä sanontaa me emme allekirjoita. Toivotamme kaikki naiset tervetulleeksi tutustumaan turvallisuutta lisääviin ratkaisuihimme. Autamme oikeiden tuotteiden valinnassa. Otamme myös vastaan ryhmiä vaikkapa aamukahville, esittelemme mielellämme erilaisia niin koteihin kuin yrityksiinkin soveltuvia ratkaisuja.

PPO-Elektroniikka tarjoaa turvateknisiä järjestelmiä teollisuudelle, yrityksille ja yhteisöille. Ensi viikolla avautuva verkkokauppamme tarjoaa puolestaan kotitalouksille soveltuvia laitteita, joita voi käyttää koko perhe.

Tiimimme tavoitat numerosta 09 5660920 tai viestillä ppo@ppo-elektroniikka.fi. Kerromme mielellämme lisää!

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. Yrityksellämme on Dun & Bradstreetin (D&B) korkein kansainvälinen luottoluokitus, Bisnoden myöntämä korkein AAA-luottoluokitus sekä Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatti. Olemme mukana Tilaajavastuun Luotettava Kumppani -ohjelmassa. Olemme myös Finnsecurityn jäsen. Avaamme kuluttajille suunnatun palvelevan verkkokaupan 14.3.2016 osoitteessa www.ppo-verkkokauppa.fi.

www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon