Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tervetuloa Tangot Solmussa -musiikkikomedian lehdistötilaisuuteen

Meri Oulun kesäteatteri

Tervetuloa Tangot Solmussa -musiikkikomedian lehdistötilaisuuteen

Kutsu.
Julkaistu: 25.06.2015 klo 14:37
Julkaisija: Meri Oulun kesäteatteri

Hyvä median edustaja.

Tervetuloa Tangot Solmussa -musiikkikomedian lehdistötilaisuuteen Toppilansaaren Möljälle maanantaina 6. heinäkuuta kello 11.

Lehdistötilaisuudessa esitetään kohtauksia kesän uutuusnäytelmästä. Toimittajilla on mahdollisuus haastatella esityksen näyttelijöitä Riku Niemistä, Miitta Sorvalia, Mika Nuojuaa, Santtu Karvosta, Aki Louhelaa sekä Pihla Penttistä. Lisäksi näytelmän käsikirjoittaja ja ohjaaja Petteri Summanen on toimittajien tavattavissa.

Tangot Solmussa -musiikkikomedia saa kantaesityksensä Meri Oulussa perjantaina 10. heinäkuuta kello 18.30.

Tangot Solmussa on hykerryttävä tarina maineen ja mammonan tavoittelusta musiikkimaailmassa. Musiikkinäytelmä vie yleisön keskelle hulvatonta Miljoonatango -laulukilpailua, jossa ei säästytä juonittelulta tai lemmensotkuilta. Miten sujuu maalaispoikien Paavon ja Kössin matka kohti tangomaailman Woodstockia? Esityksen musiikista vastaa livebändi kapellimestari Antti Vauramon johdolla. Näytelmässä kuullaan valittuja suosikkeja muun muassa Kirkan, Dingon, Hurriganesin ja Olavi Virran tuotannoista.

Tangot Solmussa nähdään Meri Oulun kesäteatterissa 9.7.-2.8.15.

Ilmoitattehan ennakkoon osallistumisestanne lehdistötilaisuuteen. Vastaukset voi lähettää osoitteeseen katriina@aleksanterinteatteri.fi.

Lämpimästi tervetuloa!