Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Sotilaskotiliitto on vahvistanut organisaatiotaan

Sotilaskotiliitto ry

Sotilaskotiliitto on vahvistanut organisaatiotaan

Nimitys.
Julkaistu: 03.06.2015 klo 16:27
Julkaisija: Sotilaskotiliitto ry

Sotilaskotiliiton toiminnanjohtajaksi on nimitetty Satu Mustalahti 1.6 alkaen. Hän vastaa Sotilaskotiliiton strategisesta suunnittelusta, taloudesta ja sidosryhmäyhteistyöstä. Satu Mustalahti on toiminut liiton puheenjohtajana 8 vuotta ja tätä ennen hallituksen jäsenenä 6 vuotta. Uusi toiminnanjohtaja on ollut järjestön jäsen 34 vuotta ja toiminut vapaaehtoisena sotilaskotisisarena sotilaskotiyhdistyksen sekä liiton hallinnollisissa tehtävissä yhteensä 25 vuotta.

Sotilaskotiliiton puheenjohtajan tehtäviä hoitaa 1. varapuheenjohtaja Tuuli Kuutti vuoden 2015 loppuun asti. Sotilaskotiliitolle valitaan uusi puheenjohtaja syyskokouksessa 24.10.2015.

Sotilaskotiliiton järjestöpäälliköksi on nimitetty 1.6 Karoliina Hofmann. Hän vastaa järjestön hankkeiden suunnittelusta ja toteutuksesta ja osallistuu jäsenistölle suunnattujen palvelujen toteuttamiseen. Hän on Sotilaskotiliiton johtoryhmän jäsen. Karoliina Hofmann on toteuttanut järjestössä vuosien varrella useita tapahtumia, tunnetuimpina villasukkakampanja varusmiehille ja Varu-hanke, jossa kehitettiin sotilaskotien tuotevalikoimaa terveellisemmäksi varusmiehille.

Toiminnanjohtaja ja järjestöpäällikkö ovat tehneet yhteistyötä Sotilaskotiliitossa 13 vuotta.

Lisätiedot:

Toiminnanjohtaja Satu Mustalahti

satu.mustalahti@sotilaskotiliitto.fi

GSM 045 120 3368

Järjestöpäällikkö Karoliina Hofmann

karoliina.hofmann@sotilaskotiliitto.fi

GSM 040 7046755

Sotilaskotiliitto on 37 sotilaskotiyhdistyksen kattojärjestö, jonka tarkoituksena on sotilaskotiyhdistysten toimintaedellytysten tukeminen ja tätä kautta lisätä puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa palvelevien asevelvollisten viihtyvyyttä, edistää heidän henkistä kasvuaan ja lujittaa myönteistä maanpuolustusasennetta.