Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » MTV myy radioliiketoimintansa ja aloittaa monimediayhteistyön Bauer Median kanssa

MTV Oy

Julkaistu: 03.12.2015 klo 14:15
Julkaisija: MTV Oy

Mediayhtiö MTV myy Novan liiketoiminnan sekä NRJ:n ja Nostalgian myynti- ja markkinointitoiminnot Bauer Media Oy:lle. MTV:n radioliiketoiminnan työntekijät siirtyvät Bauer Medialle vanhoina työntekijöinä kaupan vahvistuttua. Radioliiketoiminnan myynnin myötä MTV aloittaa yhteistyön Bauer Median kanssa. Yhteistyön tarkoituksena on vahvistaa mainostajille tarjottavia monimediaratkaisuja.

– Tulemme radioliiketoiminnan myynnin avulla syventämään yhteistyötä Bauer Median kanssa ja tarjoamaan aiempaa kattavampia monimediaratkaisuja asiakkaidemme saataville. Samalla keskitymme omassa ydinliiketoiminnassamme yhä vahvemmin niin televisiopalveluiden kuin uusien digitaalisten liiketoimintojen, kuten MTV Katsomo -palvelun, kehittämiseen, kertoo vuoden loppuun asti MTV:n toimitusjohtajana toimiva Jani Koskinen.

– Bauer Media on yksi Euroopan johtavista radiotoimijoista ja Novan mukaantulolla vahvistamme pohjoismaista portfoliotamme entisestään, sanoo Bauer Media Oy:n toimitusjohtaja Leena Puntila.

Novan vahva uutistarjonta säilyy kaupan myötä. Novalla kuullaan myös jatkossa MTV:n uutisia, joita Bauer Media ostaa MTV:n uutisia tuottavalta Mediahubilta. MTV:n uutisia kuullaan tulevaisuudessa myös muilla Bauer Median radiokanavilla.

Kauppaan liittyen osapuolet suunnittelevat aloittavansa yhteistyön myynnin ja markkinoinnin sekä sisältöjen osalta. Yhteistyön myötä MTV pystyy tarjoamaan asiakkailleen myös jatkossa radiomainontaa sisältäviä laajoja monimediaratkaisuja.

Jani Koskinen
Vt. toimitusjohtaja