Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Markkinointitoimisto Kitchen tuo loppuasiakkaan äänen entistä vahvemmin markkinoinnin suunnitteluun

Source Creative Oy

Julkaistu: 13.01.2016 klo 08:41
Julkaisija: Source Creative Oy

Kimmo Kena on nimitetty markkinointitoimisto Kitcheniin tehostamaan asiakkaiden näkemysten hyödyntämistä markkinoinnissa sekä kehittämään markkinointiviestinnän strategioita ja mittaamista.

”Olemme pistäneet merkille, että markkinointiviestinnästä uupuu joskus loppuasiakkaan ääni – nyt me tuomme loppuasiakkaiden kokemukset ja kipupisteet entistä vahvemmin suunnittelun keskiöön. Palkkasimme Kimmon siis pystyäksemme tekemään vieläkin parempaa markkinointia asiakkaillemme”, kertoo Kitchenin toimitusjohtaja Ilkka Hellman.

”Muodostamme kuvan asiakkaan lähtötilanteesta kipupisteanalyysin avulla. Analyysista johdettujen toimenpiteiden tehtävä on auttaa asiakkaitamme poistamaan ostamisen esteitä. Yksinkertaistamalla ja suoraviivaistamalla asiakaskokemusta on mahdollista päästä parempiin katteisiin ja sitä kautta vähentää mm. myynnin kuluja”, kertoo Kena, jonka väitteitä tukevat mm. maailmanlaajuisen bränditoimiston Siegel+Galen tutkimukset.

Kimmo on perehtynyt pitkän uransa aikana erityisesti strategisiin tutkimuksiin, palvelumuotoiluun ja brändien rakentamiseen. Kannuksia on hankittu mm. Darwinista, Zeelandista ja Trainers’ Housesta.

Kitchenillä voitokas vuosi

”Viime vuosi oli Kitchenille palkitseva”, toteaa toimitusjohtaja Ilkka Hellman. ”Kaiku-radiomainoskilpailuissa voitimme yhteiskunnallisen sarjan ja meidät valittiin vuoden mainostoimistoksi. Keväällä meidät palkittiin Vuoden Huiput –kilpailussa Kultahuipulla. Meillä on monta kiinnostavaa rautaa tulessa, joten tämä on toivottavasti vasta alkusoittoa vuoden 2016 uutisille.”

Head of customer insight Kimmo Kena, puh. 0400 – 533 075 kimmo.kena@thekitchen.fi

Toimitusjohtaja Ilkka Hellman, puh. 050-517 90 97 ilkka.hellman@thekitchen.fi