Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Kela sai Sotainvalidien Veljesliiton Kultaisen kiekon 2016

Kela

Kela sai Sotainvalidien Veljesliiton Kultaisen kiekon 2016

Julkaistu: 29.08.2016 klo 13:20
Julkaisija: Kela

Sotainvalidien Veljesliitto luovutti torstaina 18.8. Kultaisen kiekon Kelalle. Sen vastaanotti pääjohtaja Liisa Hyssälä. Alun perin Kultainen kiekko oli tunnustus, jonka Sotainvalidien Veljesliitto sai tasavallan presidentti Urho Kekkoselta vuonna 1977.

– Sotainvalidien Veljesliiton ja Kelan välillä on ollut monessa asiassa hyvää yhteistyötä. Kela on tärkeä taho sotainvalideille sekä heidän puolisoilleen ja leskilleen, sillä moni heidän saamansa etuus on Kelan maksama. Liittomme arvostaa sitä, että vuorovaikutus sotainvalidien ja Kelan välillä toimii, Sotainvalidien Veljesliiton pääsihteeri Markku Honkasalo kommentoi.

– Olen ylpeä siitä, että saan ottaa Kelan puolesta vastaan tämän kunnianosoituksen. Arvostamme Sotainvalidien Veljesliiton työtä ja haluamme osaltamme olla takaamassa hyvää elämää sotainvalideille ja heidän perheilleen, sanoi pääjohtaja Liisa Hyssälä.

Vuoteen 2006 saakka Kultainen kiekko myönnettiin kannustus- ja tunnustuspalkintona Sotainvalidien jäsenyhdistyksille tai hoitolaitoksille. Vuodesta 2007 lähtien Kultainen kiekko on voitu myöntää myös ulkopuoliselle taholle.

Kelan viestinnän puhelinpalvelu medialle puh. 040 733 5221, arkisin klo 9-16
viestinta@kela.fi

Kelan tilasto- ja tietovarastoryhmän puhelinpäivystys medialle puh. 050 5517 960, arkisin klo 9-16
tilastot@kela.fi

Mediainfo on Kelan taustoittava uutiskirje medialle.
Tilaa kerran kuussa ilmestyvä mediainfo osoitteessa www.kela.fi/uutiskirje

Viestinnän yhteystiedot verkossa
www.kela.fi/viestinta