Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Juurevia rytmejä Juankoskella

Juurevia rytmejä Juankoskella

Julkaistu: 06.06.2016 klo 12:14
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Ensi vuonna Kuopioon liittyvän Juankosken tasokas Ruukki Roots -rytmimusiikkifestivaali tarjoaa oivallisen tilaisuuden tutustua uuteen kaupunginosaan 10.-12.6.2016. Ruukki Roots jatkaa Kaavi Bluesin kunniakkaita perinteitä monipuolisena, koillissavolaisena koko perheen musiikkitapahtumana.

Ruukki Rootsin monipuolinen esiintyjäkaarti

Perjantaina 10.6. Ruukin Kievarin esiintymislavalla nähdään ja kuullaan kansainvälisestikin arvostetun ja palkitun tamperelaismuusikon Jo' Buddyn uusin bändi Jo' Buddy's Trio Riot, 18-vuoden keikkailun jälkeen jäähyväiskiertueella oleva rokkikolmikko Doctor´s Order, sekä Lynyrd Skynyrd tribuuttibändi Border Brothers.

Lauantaina 11.6. esiintyvät Knucklebone Oscarin luotsaama White Knuckles Trio, joka on edustanut Suomea Memphisin International Blues Challengessa, viikonlopun hollantilainen ulkomaanvieras Little Boogie Boy kera suomalaisen rytmiryhmän, sekä kuopiolainen Brother Andy, joka yhdistää voimansa helsinkiläisen Night Train yhtyeen kanssa.

Iltaohjelmien juontajana toimii toimittaja ja viihteen moniottelija Olavi Rytkönen

Ohjelmaa koko viikonlopulle

Ruukki Roots -viikonlopun ohjelmakokonaisuuteen kuuluvat myös kaikille avoimet alkuiltojen jamit perjantaina ja lauantaina, lastenmusiikkishow, Jussista Juiceksi -näyttely, sekä sunnuntaina 12.6. viikonlopun päättävä Jarkka Rissasen ja Dave Forestfieldin gospel -konsertti Juantehtaan kirkossa.

Järjestäjinä toimivat Kaavi Blues ry, Juankosken Kulttuurihistoriallinen Seura ry, Hotelli-Ravintola Ruukin Kievari, sekä Juankosken alueseurakunta.

Täydellinen ohjelma ja aikataulut ovat esillä osoitteessa www.ruukkiroots.com. Tutustu myös muihin Juankosken tapahtumiin osoitteessa www.juankoskenruukki.fi.

Kaavi Blues ry

Ville Haatanen, puheenjohtaja