Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » YIT huoltaa Finnair Cateringin tekniikan

YIT huoltaa Finnair Cateringin tekniikan

Julkaistu: 30.12.2008 klo 14:33
Julkaisija: YIT

YIT Kiinteistötekniikka Oy ja Finnair Catering Oy ovat allekirjoittaneet viisivuotisen palvelusopimuksen prosessihuollon liikkeenluovutuksesta YIT:lle vuoden 2009 alusta alkaen. Liikkeenluovutuksen yhteydessä YIT:n palvelukseen siirtyy neljä henkilöä ns. vanhoina työntekijöinä.

Sopimus laajentaa entisestään YIT:n ja Finnairin yhteistyötä, jossa YIT vastaa Helsinki-Vantaan lentoaseman alueella sijaitsevien Finnairin kiinteistöjen kiinteistö- ja toimitilapalveluista sekä energianhallintapalveluista.

"Kehitämme tuotantoprosessien huoltopalveluja tiiviissä yhteistyössä Finnair Cateringin kanssa hyödyntäen kiinteistönhuollon synergiaedut. Lentoliikenne asettaa palveluntuottajille tarkat laatu- ja aikataulukriteerit. Järjestelmällinen huolto ja kunnossapito vähentävät kriittisten tuotantoprosessien häiriöherkkyyttä ja näin parannamme asiakkaamme kilpailukykyä", Juha Juutinen YIT:stä kertoo.

YIT Kiinteistötekniikka Oy, Juha Juutinen, puh. 040 828 4072
Finnair Catering Oy, Leo Kirjavainen, puh. 0400 400 891

YIT Oyj

Veikko Myllyperkiö

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa.
YIT Kiinteistötekniset palvelut tuottaa Suomessa alansa markkinajohtajana kaikki taloteknisten järjestelmien asennuksiin, ylläpitoon ja korjauksiin sekä kiinteistöjen käyttöön liittyvät elinkaaripalvelut. Palveluksessamme on noin 3 000 alan ammattilaista.