Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Turun Ylioppilaskyläsäätiö - Asumisen imago- ja bränditutkimus 2015

Turun Ylioppilaskyläsäätiö

Turun Ylioppilaskyläsäätiö - Asumisen imago- ja bränditutkimus 2015

Julkaistu: 27.04.2015 klo 10:06
Julkaisija: Turun Ylioppilaskyläsäätiö

Turun Ylioppilaskyläsäätiö TYS teetti maaliskuussa 2015 asumisen imago- ja bränditutkimuksen, jonka käytännön toteutuksesta vastasi Innolink Research Oy. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa opiskelijoiden mielipiteitä opiskelija-asumisesta sekä tutkia opiskelija-asumista tarjoavien asuntosäätiöiden ja -yhtiöiden tunnettuutta, imagoa ja houkuttelevuutta. Tutkimus perustuu yhteensä 1 000 vastaukseen, joista 771 on kerätty kuluttajapaneelin ja 229 turkulaisten korkeakoulujen ylioppilas-/opiskelijakuntien jakamien vastauslinkkien kautta.

Turun Ylioppilaskyläsäätiö, toimitusjohtaja Kalervo Haverinen (kalervo.haverinen@tys.fi /02-2750 260) ja asuntotoimenjohtaja Pirjo Lipponen-Vaitomaa (pirjo.lipponen-vaitomaa@tys.fi /02-2750 221)

Turun yliopiston ylioppilaskunnan vuonna 1966 perustama Turun Ylioppilaskyläsäätiö (TYS) rakentaa, perusparantaa, vuokraa ja ylläpitää opiskelija- ja nuorisoasuntoja. TYS:llä on yli 7300 asuntopaikkaa Turussa ja Raumalla. www.tys.fi