Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Tiina Strandista SuLVIn uusi toiminnanjohtaja

Suomen LVI-liitto, SuLVI ry

Tiina Strandista SuLVIn uusi toiminnanjohtaja

Julkaistu: 28.05.2014 klo 10:02
Julkaisija: Suomen LVI-liitto, SuLVI ry

Suomen LVI-liitto, SuLVI ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu Tiina Strand. Strand aloittaa uudessa positiossa 2.6.2014, jolloin nykyinen toiminnanjohtaja Hannu Sipilä siirtyy puoleksi vuodeksi senior adviserin tehtäviin ennen eläkkeelle jäämistään.

Strand on työskennellyt Rakennustiedossa eri tehtävissä jo vuodesta 1984. Hänen työnkuviinsa on kuulunut erilaisia ohjeisto- ja tietopalvelujen tuottamiseen ja kehittämiseen liittyviä tehtäviä. SuLVIn toiminnasta Strandilla on kokemusta mm. hallituksen jäsenenenä ja työvaliokunnan jäsenenä. Lisäksi hän on toiminut mm. Espoon LVI-yhdistys ELVIn puheenjohtajana sekä SuLVIn edustajana FISEn hallituksessa.

- Työni kautta olen päässyt luomaan laajat yhteistoimintaverkostot koko rakentamisen kentälle. Tietopalveluyrityksessä saa tietoa rakentamisesta laajasti eri tahoilta. Tästä syystä tiedän monenlaisista asioista ja osaan myös kohdata erilaisia näkemyksiä, Strand kuvailee vahvuuksiaan uudessa positiossa.

Tulevaisuudessa Strand kertoo haluavansa nähdä SuLVIn virkeänä, dynaamisena ja arvostettuna asiantuntija- ja yhteistyötahona, jonka jäsenyys on tavoiteltava kunnia-asia.

Lisätietoja: hallituksen puheenjohtaja Jukka Itkonen, jukka.itkonen@itula.fi, 0207 435 511, 0400 551 511

Suomen LVI-liitto, SuLVI ry (www.sulvi.fion LVI-alan henkilöiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö. SuLVI ylläpitää ja kehittää jäsentensä ammatillista osaamista järjestämällä tietoiskuja, kursseja ja koulutustapahtumia. SuLVIlla on 33 jäsenyhdistystä, joissa on yhteensä noin viisituhatta henkilöjäsentä. Lisäksi SuLVI on tiedon tuottaja ja jakaja. Se kustantaa, julkaisee ja välittää alan opintomateriaalia ja ammattijulkaisuja. SuLVI vastaa kansallisen pätevyydentoteamiselimen FISE Oy:n osakkaana LVI-alan suunnittelijoiden ja työnjohdon pätevyydentoteamisesta.