Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Teknologiasta Tuotteiksi –säätiön tunnustuspalkinto jaetaan kiinteistöalan vuosiseminaarissa Hämeenlinnassa

Oy Halton Group Ltd.

Julkaistu: 13.10.2010 klo 16:37
Julkaisija: Oy Halton Group Ltd.

Suomalaisten tuoteideoiden ja teknologioiden tuotteistamista ja kansainvälistymistä tukevan Teknologiasta Tuotteiksi –säätiön tunnustuspalkinto jaetaan kiinteistöalan päätapahtumassa Aulangon vuosiseminaarissa 4.11.2010.

Teknologiasta Tuotteiksi – säätiö palkitsee tunnustuspalkinnoin ja apurahoin yrityksiä ja yksityishenkilöitä, jotka innovaatioillaan toimivat paremman ympäristön puolesta. Säätiön toiminta-alueena on ympäristö ja erityisalueena hyvä sisäympäristö.

Vuoden 2010 tunnustuspalkinto jaetaan Kiinteistöjen sijoitus-, rahoitus- ja kehitysliiketoiminnan Vuosiseminaarissa Aulangolla 4.11.2009 klo 9.30. Vuoden 2009 tunnustuspalkinto luovutettiin Vallox Oy:lle innovaatioiden ansiokkaasta tuotteistamisesta kansainvälisillä markkinoilla.  Kuopion yliopiston Ympäristötieteen laitoksen ja Savon Ammatti- ja aikuisopiston yhteistyönä toteuttama IV-puhtaaksi -hanke palkittiin kunniakirjalla.

Päätökset palkittavista tahoista tekee säätiön hallitus. Säätiön hallituksessa on edustus seuraavista organisaatioista: Finpro, Finnvera, Työ- ja elinkeinoministeriö, Keksintösäätiö, SITRA, Tekes, Ympäristöministeriö, Iitin kunta ja Halton Oy.

Mika Halttunen

Teknologiasta Tuotteiksi-säätiön hallituksen puheenjohtaja