Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Kouvolassa tutustutaan kodin esteettömyysratkaisuihin

Invalidiliitto ry

Kouvolassa tutustutaan kodin esteettömyysratkaisuihin

Julkaistu: 07.10.2016 klo 08:12
Julkaisija: Invalidiliitto ry

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE järjestää maksuttoman ja kaikille avoimen yleisötilaisuuden kodin esteettömyysratkaisuja pohtiville ja niistä kiinnostuneille 13.10. klo 17–19.30. Kouvolan  Sokos Hotel Vaakunassa  kuullaan vinkkejä ja  näkökulmia esteettömän kodin toteuttamiseksi. Korjauksista kiinnostunutta opastetaan eteenpäin lisätiedon äärelle ja keskustellaan osallistujien omista kodin esteettömyyspulmista.

Tilaisuudessa vastataan seuraaviin kysymyksiin: Mitä asumisen esteettömyys on ja miten kodin saa toimivaksi? Mitä kannattaa huomioida asuntoa hankkiessa? Millaisia ovat yleisimmät esteettömyyskorjaukset? Mistä saa tukea, lisätietoja ja ohjeita esteettömyysasioissa?

Kodin esteettömyysratkaisuja

13.10.2016 klo 17.00–19.30

Sokos Hotel Vaakuna
Hovioikeudenkatu 2, Kouvola

Ari Kurppa, esteettömyysinsinööri, Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE

p. 050 4307268, ari.kurppa@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Invalidiliitto-konserniin kuuluvat myös Validia Kuntoutus, Asuminen ja Ammattiopisto.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki