Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Kiinteistömaailman Vuoden Yrittäjät, Päivi ja Hannu Salo palkittiin Franny Awards 2014 -tapahtumassa

Kiinteistömaailma

Julkaistu: 07.04.2014 klo 14:16
Julkaisija: Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailma valitsi asuntomyymälöidensä joukosta Vuoden 2013 yrittäjäksi Päivi ja Hannu Salon, ja Suomen franchising-yhdistys palkitsi heidät Franny Awards 2014 -tapahtumassa perjantaina 4.4.2014.

Kiinteistömaailma Espoonlahti on toiminut Kiinteistömaailma-ketjussa jo vuodesta 1995 lähtien ja yrittäjien Päivi ja Hannu salon omistuksessa syksystä 2012 lähtien. Yrittäjäyhtiö on ollut aina yksi ketjun kannattavimmista. Yrittäjät Päivi ja Hannu Salo ovat onnistuneesti jatkaneet tuloksellista toimintaa, vaikka ala on ollut viime vuonna melkoisten haasteiden kourissa. Asuntomyymälä on saavuttanut asiakkaidensa vahvan luottamuksen.

Yrittäjäyhtiö on henkilömäärältään yksi ketjun suurimmista ja pystynyt kasvattamaan sitä entisestään haastavista ajoista huolimatta. Yhtiössä työskentelee tällä hetkellä 15 asuntokaupan ammattilaista. Yhtiö on panostanut vahvasti henkilöstön ammatillisen osaamisen kasvattamiseen. Henkilöstöstä kuudella on LKV-tutkinto ja koulutuspolku muiden osalta on rakennettu.

Yrittäjinä Päivi ja Hannu Salo ovat olleet aktiivisesti mukana kehittämässä Kiinteistömaailma-ketjua ja osallistuneet vahvasti myös paikallisesti yrittäjien yhteistyöhön. Yrittäjät ovat eturintamassa olleet kehittämässä mm. alalle uusia toimintamalleja ja ovat toimineet muutoinkin tinkimättömän ammattitaitoisesti ja ketjukonseptin mukaisesti.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Hannu Salo