Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry:n puheenjohtajaksi Kimi Merikukka

Suomen Opiskelija-Allianssi - OSKU ry

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry:n puheenjohtajaksi Kimi Merikukka

Julkaistu: 16.11.2014 klo 12:41
Julkaisija: Suomen Opiskelija-Allianssi - OSKU ry

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry on valinnut liittokokouksessaan Turussa puheenjohtajakseen 18-vuotiaan autoalan perustutkinto-opiskelija Kimi Merikukan.

Merikukka valittiin puheenjohtajaksi yksimielisesti ja hänen kautensa alkaa 1.1.2015. Merikukka on toiminut aiemmin Omnian opiskelijakunnassa ja kuluvan vuoden hän ollut OSKUn hallituksessa.

- Lähden innolla johtamaan tätä liittoa. Ensi vuonna tulee jälleen suuria asioita eteen. Valtakunnallisesti eduskuntavaalit on se paikka näyttää OSKUn voima ammatillisten opiskelijoiden paremman tulevaisuuden edistäjänä ja haluan myös olla kehittämässä OSKUa yhä tehokkaammaksi edunvalvojaksi ammatillisissa oppilaitoksissa kautta maan, linjaa valittu puheenjohtaja Kimi Merikukka.

Hallitukseen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Sofia Palmio (Tredu), Paulus Grupmann (Omnia), Rene Tolonen (OSAO), Noora Sarajärvi (OSAO), Pasi Järvenpää (Tredu) ja Jesse Hietikko-Kaukola (Lapin Matkailu-instituutti). Varajäseniksi liittokokouksessa valittiin Emma Hämäläinen (KSAO), Annika Sanderson (OSAO) ja Kalle Hämäläinen (OSAO).

Liittokokousta ennen hallitus päätti myös uudesta pääsihteeristä. Uudeksi pääsihteeriksi valittiin 30-vuotias valtiotieteen maisteri Maiju Korhonen.

puheenjohtaja Irene Nyberg, 050 516 9244 (irene.nyberg@osku.info)

puheenjohtaja 2015 Kimi Merikukka, 040 703 5367

Suomen Opiskelija-Allianssi - OSKU ry on vuonna 2001 perustettu ainoa amisten omistama ja perustama II-asteen ammatillisten opiskelijoiden edunvalvonta-, palvelu- ja harrastejärjestö.