Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Espoon Painiitty jatkaa kasvuaan – rakenteilla uusia rivitaloasuntoja

TA-Yhtiöt

Espoon Painiitty jatkaa kasvuaan – rakenteilla uusia rivitaloasuntoja

Julkaistu: 08.03.2016 klo 09:00
Julkaisija: TA-Yhtiöt

TA-Yhtiöt rakennuttaa uusia rivitaloasuntoja Painiityn kehittyvälle asuinalueelle Espooseen. Painiitty sijaitsee lähellä Helsingin rajaa, Espoon Lintuvaaran ja Helsingin Konalan välissä. Pien- ja kerrostaloista koostuvalla asuinalueella on hyvät ulkoilumahdollisuudet ja luonto lähellä.

Pikkulotankuja 3 muodostuu viidestä kaksitasoisesta rivitalosta, joihin tulee yhteensä 22 asumisoikeusasuntoa. Asunnot ovat tilavia kolmioita ja neliöitä, joissa on omat terassit ja parvekkeet. Vehreä piha-alue tarjoaa hyvät puitteet lasten leikeille ja oleskelulle.

Alue sijaitsee hyvällä paikalla, sillä lähellä ovat niin Leppävaaran kuin Konalan palvelut. Painiityssä on oma päiväkoti ja lähimmät ala- ja yläkoulu sijaitsevat Lintuvaarassa alle kilometrin päässä. Leppävaaran juna-asemalta pääsee esimerkiksi Helsingin keskustaan junalla noin vartissa. Myös omalla autolla pääsee hyvin läheiselle Kehä I:lle ja Painiitystä on bussiyhteyksiä esimerkiksi Leppävaaraan.

Haku asumisoikeusasuntoihin on käynnissä ja ensimmäinen hakuaika jatkuu 16.3.2016 saakka. Asuntojen arvioitu valmistuminen on 31.1.2017.

Projektipäällikkö Hannele Vainio, TA-Yhtiöt, p. 040 722 4344, hannele.vainio@ta.fi

TA-Yhtiöt on valtakunnallinen asuntojen omistaja ja rakennuttaja, jolla on omistuksessaan tällä hetkellä noin 15 000 asuntoa. TA-Yhtiöiden asunnot ovat pääosin vuokra- ja asumisoikeusasuntoja. Yhtiö on toteuttanut viime vuosina vuosittain noin 1000 – 1400 uutta asuntoa pääkaupunkiseudulle ja muihin Suomen kasvukeskuksiin. Espoon päätoimipisteen lisäksi TA-Yhtiöillä on toimipisteet Helsingissä, Vantaalla, Turussa, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa ja Kittilässä.

www.ta.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon