Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Vuoden perhepeli Port Royal on syksyn suosikkiuutuus!

Lautapelit.fi

Vuoden perhepeli Port Royal on syksyn suosikkiuutuus!

Julkaistu: 10.11.2015 klo 14:12
Julkaisija: Lautapelit.fi

Vuoden Peli 2015 -kilpailun parhaan perhepelin tittelin voittanut Port Royal piristää hämärtyviä syysiltoja. Hauska ja kepeä korttipeli soveltuu 2-5 pelaajalle 8 ikävuodesta eteenpäin. Se on erinomainen myös kaksinpelinä!

Pelissä pelaajat pyrkivät kasvattamaan mainettaan Karibian vilkkaassa satamakaupungissa. Peli sisältää neljä erilaista korttityyppiä: laivat, henkilöt, verot ja tutkimusmatkat. Laivoista pelaaja saa rahaa, henkilöistä voittopisteitä ja erikoistaitoja. Verot tuovat peliin jännitystä ja rajoittavat rahojen rohmuamista, tutkimusmatkailijat tuovat puolestaan lisämahdollisuuksia pisteiden hankintaan.

Tilaa peli arvosteltavaksi ja pyydä lisätietoja:
Linda Bremer
p. (09) 622 5560
linda@lautapelit.fi
Lautapelit.fi

www.lautapelit.fi

Port Royal

Lautapelit.fi Oy on vuonna 1996 perustettu pelien maahantuontia, tukku- ja vähittäismyyntiä sekä pelijulkaisua harjoittava yritys. Yritys julkaisee suomenkielisiä painoksia maailmalla suosituista ja menestystä saavuttaneista lautapeleistä ja tuottaa myös pelejä kansainvälisille markkinoille.

Lautapelit.fi asettaa tavoitteensa korkealle ja kaiken toiminnan lähtökohtana on lauta- ja seurapelejä pelaava asiakas. Julkaisemien pelien täytyy olla parasta mitä markkinoilla on tarjota.

Lautapelit.fi - pelataan yhdessä!