Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusi Sale Leinola ja Mikon Leipä tulevat palvelemaan saman katon alla

Pirkanmaan Osuuskauppa

Uusi Sale Leinola ja Mikon Leipä tulevat palvelemaan saman katon alla

Julkaistu: 14.05.2014 klo 12:15
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Pirkanmaan Osuuskauppa ja Mikon Leipä Oy kehittävät Leinolan alueen palvelutarjontaa. Molemmat tulevat osoitteeseen Orimuskatu 71, 33580 Tampere valmistuvaan kiinteistöön vuokralle. Noin 1500 m²:n kiinteistössä Salen kokonaispinta-ala tulee olemaan noin 500 m². Samassa kiinteistössä tulevat palvelemaan sekä Sale Leinola että Mikon Leivän leipomotoiminnot ja kahvila-myymälä. Mikon Leipä aloittaa toimintansa uudessa kiinteistössä joulukuussa 2014 ja Sale Leinola alkuvuonna 2015.

– Osuuskauppa haluaa tarjota palveluita siellä, missä asiakkaammekin ovat. Leinolan alueelta pienemmät ruokakaupat puuttuvat kokonaan, Sale- ja S-market-ryhmäpäällikkö Kimmo Vuorinen selventää. – Syksyllä tulee täyteen 25 vuotta Mikon Leivän toimintaa tällä alueella. Kahvilassamme käy paljon vakiasiakkaita, Mikon Leipä Oy:n toimitusjohtaja Henri Lehtimäki kertoo.

Kauppareissulla voi poiketa kahville ja pullalle

Sale Leinolasta asiakkaat saavat kaiken tarvitsemansa nopeasti ja helposti. – Salen valikoiman perustana ovat tuoretuotteet ja muut elintarvikkeet. Myymälästä saa myös jokapäiväisiä hygieniatuotteita ja käyttötavarapuolelta arjen perustarvikkeita, Vuorinen kertoo. – Mikon Leivän tuotteet ovat käsintehtyjä ja aina myyntipäivänä leivottuja, Lehtimäki lupaa.

– Nyt kauppareissulla voi poiketa myös kahvilassa, Vuorinen hymyilee. – Tai käväistä hakemassa tuoreen leivän päälle leikkeleet ja juustot, Lehtimäki nauraa.

Tällä hetkellä Pirkanmaan Osuuskaupalla on 23 Sale-myymälää. Mikon Leivän tuotteita saa muun muassa Tampereen ja ympäristökuntien S-marketeista ja Prismoista.

Pirkanmaan Osuuskaupan Sale- ja S-market-ryhmäpäällikkö Kimmo Vuorinen, 010 7670087

Mikon Leipä Oy:n toimitusjohtaja Henri Lehtimäki, 040 7022046