Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uudistettujen S-market Valkeakosken, S-market Ruoveden ja Sale Kurun avajaiset

Pirkanmaan Osuuskauppa

Uudistettujen S-market Valkeakosken, S-market Ruoveden ja Sale Kurun avajaiset

Julkaistu: 02.04.2012 klo 14:53
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Pirkanmaan Osuuskauppa haluaa palvella asiakkaitaan paremmin niin ostamisen helppouden kuin valikoiman suhteen – säilyttäen tutun pysyvästi edullisen hintatason.

Helmikuun alussa käynnistyneet remontit Ruovedellä, Valkeakoskella ja Kurussa ovat nyt valmistuneet. Uudistetun S-market Valkeakosken avajaisia vietetään tiistaina 3.4. S-market Ruovedellä ja Sale Kurussa avajaisia vietetään keskiviikkona 4.4.

Uudistuksen myötä Valkeakosken S-marketin päivittäistavaravalikoima monipuolistuu entisestään tuhansilla tuotteilla. Uusia hyllymetrejä on tullut lisää ja käyttötavaravalikoimaa on muutettu asiakkaiden tarpeita paremmin vastaavaksi.

S-market Ruovedellä puolestaan valikoima kasvaa useilla sadoilla tuotteilla hyllymetrien lisäyksen ansiosta. Ostamisen mukavuutta on parannettu mm. uusimalla kaikki kylmäkalusteet. Asiakkaille muutokset näkyvät tuotevalikoiman runsauden lisäksi myymälän uudistettuna ilmeenä.

Sale Kurun myymäläpinta-alaa on kasvatettu n. 240 m2. Tämän seurauksena varsinkin käyttötavaravalikoima laajenee. Jatkossa Salesta saa esimerkiksi taloustavaroita, vuodetekstiilejä, lankoja, retkeily- ja kalastustarvikkeita sekä urheiluravinteita. Myös elintarvikkeiden valikoima kasvaa entisestään. Yhteensä valikoimat tulevat kasvamaan yli tuhannella tuotteella. Uudistuksen jälkeen myös Sale Kurun aukioloajat muuttuvat. Myymälä on jatkossa avoinna ma–pe 8–21, la 8–18 ja su 12–18.

S-market ja Sale-ketjun johtaja Mirkka Voutilainen, puh 010 767 0081

.