Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » TOK suunnittelee Koulukadun ABC-liikennemyymälä- ja marketkokonaisuuden uudistamista

Turun Osuuskauppa

Julkaistu: 22.05.2014 klo 14:00
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskauppa suunnittelee Turussa ABC Koulukadun marketin muuttamista vuorokauden ympäri palvelevaksi Sale-myymäläksi ja samassa kiinteistössä sijaitsevan S-marketin sulkemista sekä vapautuvien tilojen ulosvuokraamista.

- S-market Koulukadun toiminta ei ole ollut kannattavaa. Siirtämällä ABC Koulukadun kaikki marketpalvelut Sale-konseptin alle voimme tehostaa toimintaamme ja vastata entistä paremmin asiakkaiden toiveisiin. Sale palvelee ABC-liikennemyymälän yhteydessä nopean ostamisen tarpeita ja mahdollistaa asiakkaiden palvelun vuorokauden ympäri ABC-markettia laajemmalla valikoimalla, toteaa ABC-liikennemyymälöistä vastaava toimialajohtaja Mika Nupponen.

Koulukadun ABC-liikennemyymälän ravintolapalvelut säilyvät ennallaan, mutta ravintolatiloihin suunnitellaan muutoksia.

Suunnitelman takia TOK käy Koulukadun osalta yt-neuvottelut. Neuvotteluilla ei ole henkilöstövaikutuksia, vaan muutosten vaatiessa TOK tarjoaa työtä muista TOK:n toimipaikoista.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mika Nupponen, puh. 010 764 3301
Turun Osuuskauppa, ketjujohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 133 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.