Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Suomen Lähikauppa hyödyntää aukioloaikalain vapautumista välittömästi: "Pidämme Siwoja ja Valintataloja auki jo 1.1. mahdollisimman laajasti"

Suomen Lähikauppa Oy

Julkaistu: 30.12.2015 klo 14:15
Julkaisija: Suomen Lähikauppa Oy

Suomen Lähikauppa hyödyntää aukioloaikalain vapautumista heti lain ensimmäisenä voimaantulopäivänä ja pitää ison osan Siwoista ja Valintataloista auki uudenvuodenpäivänä 1.1.2016.

– Siwat ja Valintatalot tunnetaan pitkistä aukioloajoistaan, joten ilman muuta haluamme käyttää hyödyksi mahdollisuuden palvella asiakkaita ilman aukiolorajoitteita. Olemme tarjonneet lisätyövuoroja vapaaehtoisuuden pohjalta ja pidämme mahdollisimman monta kauppaa auki heti 1.1.2016, kertoo Suomen Lähikaupan markkinointi- ja kehitysjohtaja Jonas Stjernberg.

Uudenvuodenpäivän kauppakohtaiset aukioloajat päivitetään siwa.fi ja valintatalo.fi nettisivustoille viimeistään 31.12.2015. Muut uudistuneet aukioloajat päivitetään nettisivuillemme heti kun ne varmistuvat.

Lisätietoja: Markkinointi- ja kehitysjohtaja Jonas Stjernberg,  p. 020 700 3218

Suomen Lähikauppa on keskittynyt lähipalveluihin. Pidämme huolta lähiympäristön asukkaiden tarpeista, kokoamme palveluita yhteen ja tarjoamme hyvän palvelukokemuksen - mutkattomasti, helposti ja nopeasti. Suomen Lähikaupalla on kaksi valtakunnallista kauppaketjua: Siwa ja Valintatalo. Siwan kauppaverkko on Suomen kattavin. Kauppoja on 643, henkilöstöä 4100 ja asiakkaina lähes kaikki suomalaiset. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2014 noin miljardi euroa. www.lahikauppa.fi