Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Sinkku vai varattu? R-kioskilta löytyy kahvimuki molemmille

Sinkku vai varattu? R-kioskilta löytyy kahvimuki molemmille

Julkaistu: 12.02.2014 klo 08:40
Julkaisija: R-kioski

Suomen suurin annoskahvien myyjä R-kioski haluaa ystävänpäivän lähestyessä toimia sydänten yhdistäjänä.  Helmi-maaliskuussa R-kioskilta kahvia ostavat voivat viestiä parisuhdestatuksestaan valitsemalla joko sinkku- tai varattu-kahvimukin.

Helmi-maaliskuun ajan kannattaa tarkastella, millainen annoskahvi R-kioskilla asioivilla on kädessään. Sinkku viestittää statuksestaan valitsemalla vihreän kahvimukin ja varattu nappaamalla punaisen mukin. Molempia kahvimukeja on tarjolla kahdessa eri koossa kahvihampaan kolotuksen mukaisesti.

-       R-kioskit ovat toimineet jo yli sadan vuoden ajan yhtenä Suomen suosituimpana kohtaamispaikkana. Uusilla sinkku- ja varattu-kahvimukeillamme aiomme tehdä R-kioskilla asioinnista entistäkin hauskempaa asiakkaillemme, R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin toteaa ärrämäiseen tyyliin pilke silmäkulmassa ja jatkaa:

-       Kampanjan ideana on, että elämäsi rakkaustarina voi alkaa Ärrältä jos uskallat tunnustaa tunteesi kupilla.

Suomen suurimpana annoskahvien myyjänä kohtaamispotentiaalia R-kioskilta löytyy helposti.

Flaksin maksimoimiseksi R-kioski kannustaa sinkkuja lähettämään kuvia myös sosiaaliseen mediaan kuten Instagramiin ristikkomerkillä (hashtag)  #sinkkumuki. Lisäksi Ärrän Facebookissa, facebook/r-kioski, on käynnissä kisa tähän liittyen.

-          Sydämien täplittämät kahvimukit ovat tarjolla R-kioskissa 6.3. asti. Lisäksi meillä jatkuu viime vuonna käyttöön ottamamme 100 % makutakuu, sillä tiedämme, että maailman johtavana kahvinjuojakansana suomalaiset tunnistavat hyvän kahvin. Jos asiakas ei ole tyytyväinen meiltä ostamaansa kahviin, hän saa uuden kahvin tilalle, Schalin kertoo.

Median yhteydenotot, kuvat, haastattelut ja vierailut:

Ann-Charlotte Schalin, markkinointijohtaja, p. 020 554 4205, ann-charlotte.schalin@r-kioski.fi

viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, p. 020 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

Instagram: #sinkkumuki

Kampanjan Instagram-kuvat selaimessa http://statigr.am/tag/sinkkumuki

R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin ja varattu-muki, http://statigr.am/p/650907240349253301_727104046#/detail/650907240349253301_727104046

Äänestä parasta Instragram-kuvaa Facebookissa

Kiepauta Sinkkumukikalenteria ja voita pullakahvit

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 640 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2012 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 34 000.