Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Seppälä valitsi turvatekniikan toimittajaksi Turvatiimin

Turvatiimi

Seppälä valitsi turvatekniikan toimittajaksi Turvatiimin

Julkaistu: 12.11.2014 klo 09:17
Julkaisija: Turvatiimi

Suomen laajin kotimainen vähittäiskaupan muotiketju Seppälä solmi toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen turvatekniikasta Turvatiimin kanssa. Turvatiimi toimittaa Seppälälle kameravalvonnan sekä tuotesuojaus- ja asiakaslaskentajärjestelmät.

Tuotesuojausjärjestelmä toimii ennaltaehkäisevänä hävikintorjuntamenetelmänä ja ilmoittaa mikäli suojattu tuote kulkee tuotesuojaporttien läpi. Kameravalvonta perustuu liikkuvan kuvan jatkuvaan tallentamiseen, aktiivivalvontaan ja etäkäyttöön. Asiakaslaskentajärjestelmällä seurataan asiakasmääriä ja kampanjoiden tehokkuutta sekä allokoidaan henkilökuntaresursseja.

Sopimus Seppälän kanssa vahvistaa Turvatiimin asemaa turvatekniikan toimittajana kaupan alalla. ”Tavoitteenamme on pitkäaikainen kumppanuus ja yhteistyö Seppälän kanssa. Haluamme kehittää ja tukea Seppälän liiketoimintaa toimivilla turvateknisillä kokonaisratkaisuilla. Suunnittelemme Seppälän myymälöihin laitekokoonpanot ja -sijoittelut, teemme asennukset, vastaamme käyttöönotosta ja koulutamme myymälähenkilökunnan. Ensimmäiset tekniset projektit toteutettiin lokakuussa Hämeenlinnassa, Vaasassa ja Porissa”, kertoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

”Seppälän tavoitteena on parantaa liiketoiminnan kilpailukykyä turvateknisillä ratkaisuilla. Turvatiimin kanssa lähdimme nimenomaan suunnittelemaan turvallisuuskonseptimme kehittämistä. Siinä tärkeää on tasalaatuinen palvelu, toimiva huoltoverkosto, avoin kommunikointi ja luottamus toimittajaan. Toimittajan valinnassa arvostimme myös kotimaisuutta. Onnistuneet turvatekniset ratkaisut auttavat meitä mm. kontrolloimaan hävikkiä, seuraamaan asiakasvirtoja ja –rakennetta sekä ostokäyttäytymistä. Pystymme parantamaan vuorosuunnittelua kun tiedämme kuinka paljon henkilökuntaa tarvitsemme eri vuorokauden aikoina. Lisäksi asiakaspalvelumme nopeutuu kun voimme mitata asiakasmääriä eri osastoilla”, sanoo Seppälän turvallisuuspäällikkö Antti Mäkinen.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen palvelualan yritys, joka tarjoaa turvallisuus- ja vartiointialan palveluita ja turvateknologiaa Turvatiimin brändin alla, vähittäiskaupan palveluita, hoivapalveluita ja asiakaspalvelukokonaisuuksia Palvelutiimin brändin alla sekä 24/7 valvomo-, kuvavalvonta-, hälytys- ja johtokeskuspalveluja kustannustehokkaasti Responda 113:n kautta. Toimintamme periaatteita ovat asiakaslähtöisyys, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2013 Turvatiimin liikevaihto oli 37,8 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi  www.palvelutiimi.fi  www.responda113.fi