Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Särkänniemen Koiramäen joulun ennakkomyynti toteutetaan yhteistyössä Pirkanmaan Osuuskaupan kanssa

Pirkanmaan Osuuskauppa

Julkaistu: 01.10.2013 klo 09:52
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Särkänniemessä Koiramäen joulu viikonloppuisin 30.11.2013–6.1.2014

Marraskuun lopussa avautuu Tampereella uusi joulumatkailukohde, kun Särkänniemen Koiramäen joulu avaa porttinsa. Koiramäen kaupunki ja Koiramäen maatila tarjoavat perinteisiä suomalaisia jouluelämyksiä koko perheelle Mauri Kunnaksen kirjoista tutussa ympäristössä. Särkänniemen Elämyspuisto ja Pirkanmaan Osuuskauppa ovat sopineet Koiramäen joulun ennakkolipunmyynnin osalta yhteistyöstä, joten edullisemman ennakkolipun Koiramäen jouluun voi ostaa S-Etukortilla kaikista suurimmista Pirkanmaan Osuuskaupan toimipisteistä. Alle 3-vuotiaat pääsevät Koiramäkeen veloituksetta.

Särkänniemen Koiramäen joulussa on keskitytty toiminnallisuuteen. Vanhan ajan puuhapajoissa pääsee tutustumaan villan kehruuseen, askartelemaan villaenkeleitä ja joulukoristeita sekä koristelemaan pipareita. Joulupolku rasteineen tutustuttaa perinteisiin sekä uskomuksiin, ja himmelinäyttelyssä voi ihailla perinteistä suomalaista käsityötä. Patruuna von Töttermanin tallissa viettävät joulua Särkänniemen suosituimmat eläimet, alpakat, ponit, aasit, mikropossut sekä tietysti villasika Maurix. Vauhdikkaampaa menoa tarjoavat leikkipisteet ja lumipallopeli. Alueella nähdään myös Koiramäen tiernapojat, joululauluesityksiä, tulinäytös, Koiramäen hahmot ja tietysti myös Joulupukki. Särkänniemen Koiramäen joulu on avoinna 30.11.–6.1. la–su klo 15–19, sekä ma 6.1. klo 15–19.

Ennakkolipunmyynti alkaa 18.10. Pirkanmaan Osuuskaupan toimipaikoissa

Särkänniemen Elämyspuisto ja Pirkanmaan Osuuskauppa ovat sopineet Koiramäen joulutapahtuman pääsylippujen ennakkomyyntiyhteistyöstä 18.10.–6.1.2014. Liput Koiramäen jouluun voi ostaa S-Etukortilla edulliseen ennakkohintaan 13 euroa (normaalihinta 15 euroa) Pirkanmaan Osuuskaupan Prismoista, S-marketeista, Kodin Terrasta ja Sokoksesta. Alle 3-vuotiaat pääsevät Koiramäen jouluun veloituksetta.

Tampereen Särkänniemi Oy ja Pirkanmaan Osuuskauppa ovat maakunnan keskeisiä toimijoita, joita yhdistää vahva paikallisuus ja merkittävä rooli maakunnan palvelutoiminnassa.

– Olemme luomassa asiakkaillemme koko perheen monipuolisen ja tunnelmallisen elämystuotteen joulun ajalle, joten oli luontevaa valita ennakkomyynnin yhteistyökumppaniksi vahva pirkanmaalainen toimija, sanoo Särkänniemen markkinointi- ja viestintäjohtaja Tiina Mörttinen.

– Olemme ilahtuneita, että voimme tarjota asiakasomistajillemme mahdollisuuden päästä aistimaan etuhintaan Koiramäen joulutunnelmaa. Asiakkaamme tulevat törmäämään syksyn aikana Koiramäen tunnelmaan myös joissain toimipaikoissamme, vinkkaa Pirkanmaan Osuuskaupan asiakkuus- ja markkinointijohtaja Katriina Kiviluoto.

Lipunmyynti alkaa perjantaina 18.10. Edullisempia ennakkolippuja on myynnissä myös Särkänniemen Nettipuodissa www.sarkanniemi.fi/nettipuoti

Pirkanmaan Osuuskauppa
Asiakkuus- ja markkinointijohtaja Katriina Kiviluoto, p. 010 767 2560, katriina.kiviluoto@sok.fi

Tampereen Särkänniemi Oy
Johtaja (myynti-, markkinointi ja viestintä) Tiina Mörttinen, p. 0207 130 211, tiina.morttinen@sarkanniemi.fi
Koiramäen joulun sisältö: Projektipäällikkö (tapahtumat ja tiedotus) Maria Eskelinen, p. 0207 130 220, maria.eskelinen@sarkanniemi.fi

Kuvamateriaalia Särkänniemen Elämyspuistosta löytyy osoitteesta www.sarkanniemi.fi/kuvapankki.

Särkänniemen kuvapankin tunnukset: Tunnus: Koiramakipress, Salasana: Koiramaki2013

Pirkanmaan Osuuskauppa on asiakasomistajiensa omistama, vastuullisesti palveleva paikallinen yritys, joka toimii osana S-ryhmää. Osuuskauppa harjoittaa päivittäistavara- ja käyttötavarakauppaa, ravintolakauppaa sekä polttoneste- ja liikennemyymäläkauppaa. Toimintamme tarkoituksena on tuottaa monipuolisia ja kilpailukykyisiä palveluja ja etuja asiakasomistajille. Lisätiedot: www.s-kanava.fi

Tampereen Särkänniemi Oy perustettiin vuonna 1966. Särkänniemen Elämyspuisto koostuu kuudesta nähtävyyskohteesta (Delfinaario, Akvaario, Planetaario, Näsinneulan näkötorni, Särkänniemen Koiramäki sekä huvilaitealue). Lisäksi alueella on Sara Hildénin taidemuseo. Kesällä 2012 alueella avattiin maailman ensimmäinen Angry Birds Land. Särkänniemen Elämyspuistosta onkin muodostunut Suomen suurin ja monipuolisin vapaa-ajankeskus. Lisätiedot: www.sarkanniemi.fi