Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Sale Amuri avaa ovensa asiakkaille maaliskuun lopulla

Pirkanmaan Osuuskauppa

Sale Amuri avaa ovensa asiakkaille maaliskuun lopulla

Julkaistu: 24.10.2014 klo 10:17
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Sale-ketju kasvatti alkuvuonna myyntiään

Pirkanmaan Osuuskauppa avaa maaliskuun lopulla Sale Amurin osoitteeseen Satakunnankatu 36, Tampere. Tilat tulevat Pirkanmaan Osuuskaupan käyttöön vuodenvaihteessa, jonka jälkeen aloitetaan niiden remontointi moderniksi Sale-myymäläksi. Myymälän yhteyteen tulevat myös pankkiautomaatti ja noin 150 neliömetriä vuokrattavaa tilaa, johon etsitään parhaillaan vuokralaista.

– Pyrimme kohdistamaan valikoiman alueen asukkaiden tarpeita vastaavaksi, vaikka toki myös ohikulkevat asiakkaat huomioidaan, ryhmäpäällikkö Sami Hieta-aro kertoo. Myymälään tulee tuhansien tuotteiden laaja ja edullinen Sale-valikoima, johon kuuluu muun muassa irtoleipomotuotteita, tuoreita hedelmiä, vihanneksia ja lihaa. Saleen tulee myös hyvä valikoima valmisruokia ja nopeaa syötävää, kuten take away -patonkeja.

Koko Sale-ketjun myynti kasvoi alkuvuonna

Pirkanmaan Osuuskaupan Salet ovat menestyneet hyvin haastavasta taloustilanteesta huolimatta. Asiakkaita kävi alkuvuonna entistä enemmän ja myynti kasvoi edellisen vuoden tammi–syyskuuhun verrattuna 5,9 prosenttia. – Asiakkaat arvostavat lähellä sijaitsevaa myymälää, josta voi nopeasti ja kätevästi hankkia kaiken tarvittavan päivittäiseen ruoanlaittoon, Hieta-aro selventää. – Sale on sloganinsa mukaisesti ”siellä missä sinäkin”, hän jatkaa. Amuriin valmistuva Sale on pinta-alaltaan osuuskaupan suurimpia Saleja. – Palvelemme asiakkaita laajoilla aukioloajoilla, Hieta-aro kertoo.

Lisätietoja: Sale- ja S-market ryhmäpäällikkö Sami Hieta-aro, 010 7670085