Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Riihimäen Karavaanin ABC-automaattiasema uudistettu

Osuuskauppa Hämeenmaa

Riihimäen Karavaanin ABC-automaattiasema uudistettu

Julkaistu: 20.01.2014 klo 15:47
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Riihimäelle on avattu tänään 20.1.14 uusi ABC-automaattiasema vanhan ABC Karavaanin tontille. Perinteisten polttonesteiden lisäksi uudistetussa ABC Karavaanissa voi tankata ympäristöystävällistä EkoFlex E85 -polttoainetta.

Asiakasomistajat saavat tankkauksista Bonusta jopa viisi prosenttia sekä maksutapaetua 0,5 prosenttia maksaessaan S-Etukortilla. Osuuskauppa Hämeenmaalla on 10 ABC liikennemyymälää, 22 ABC-automaattiasemaa sekä viisi ABC-autopesua Kanta- ja Päijät-Hämeessä.

ABC Karavaani sijaitsee osoitteessa Punkantie 2, 11910 Riihimäki.

Osuuskauppa Hämeenmaa, market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen p. 050 558 1215; ABC-ketjujohtaja Sami Kovanen p. 050 344 1462

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.