Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Raahen Siwa Ollinsaari vahvistuu asiakkaiden toivomilla Veikkauksen palveluilla

Siwa

Raahen Siwa Ollinsaari vahvistuu asiakkaiden toivomilla Veikkauksen palveluilla

Julkaistu: 25.11.2015 klo 10:28
Julkaisija: Siwa

Raahen Pajuniityntiellä sijaitsevan Siwa Ollinsaaren palveluvalikoima vahvistuu joulukuun alussa Veikkauksen peleillä. Aiemmin ruokakaupassa on ollut myynnissä rajattu valikoima Veikkauksen arpoja, 1. joulukuuta lähtien kaupasta saa kätevästi kaikki Veikkauksen palvelut.

Veikkauksen pelit ovat olleet kauppojen asiakkaiden keskuudessa toivottuja. Syksyn aikana lähikauppoihin avattavilla uusilla Veikkaus-pisteillä halutaan palvella asiakkaita entistä paremmin ja osaltaan turvata lähipalveluita niin kaupungeissa kuin myös suurten asutuskeskittymien ulkopuolella.

– Asiakkaamme ovat toivoneet meille pitkään Veikkausta, ja myös koko henkilökuntamme on uudesta palvelusta innoissaan. Asiakkaiden elämä helpottuu, kun entistä useammat lähipalvelut saa kätevästi samasta paikasta, Siwa Ollinsaaren myymäläpäällikkö Päivi Stenroos kertoo.

– Siwan ja Valintatalon tehtävä on turvata asukkaiden lähipalveluita. Vahvassa kasvussa olevilla lähipalveluilla tuomme helpotusta ja pientä viihdettä arkeen. Olemme panostaneet voimakkaasti asiakkaiden toivomien Veikkaus-palveluiden saatavuuteen kaupoistamme, ja syksyn aikana uusia Veikkaus-myyntipisteitä on avattu jo lähes 40 kauppaamme, Suomen Lähikaupan palvelujohtaja Petri Toivonen kertoo.

Ruokakaupan palveluiden ja uuden Veikkaus-pisteen lisäksi Ollinsaaren Siwan palveluvalikoimaan kuuluvat muun muassa Matkahuollon pakettipalvelu ja RAY:n pelipalvelut.

• Siwa Ollinsaaren (os. Pajuniityntie 8, 92120 Raahe) Veikkaus-myyntipiste avataan tiistaina 1.12.2015. Veikkaus-pisteen avausta juhlistetaan asiakkaille tarjottavilla torttukahveilla klo 10–18. Tervetuloa!
  • Lista muista syksyn aikana lähikauppoihin avatuista Veikkaus-pisteistä löytyy Siwan verkkosivuilta: http://bit.ly/1RauRm0.

Lisätietoja: Aluemyyntipäällikkö Mari Pelttari, Pohjanmaa, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3548.

Siwa on tuttu lähikauppa, jolla on Suomen laajin kauppaverkko. Yli 500 myymälää palvelee Hangosta Inariin. Valikoimissa on suosituimmat arjen perustuotteet, herkkuja hemmotteluun sekä mm. Matkahuollon pakettipalvelu. Siwat omistaa Suomen Lähikauppa Oy.

Siwa – se vähän mahtavampi lähikauppa.