Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Postin palvelupisteverkosto täydentyy Kuopiossa uudella noutopisteellä

Posti Group

Postin palvelupisteverkosto täydentyy Kuopiossa uudella noutopisteellä

Julkaistu: 26.04.2016 klo 12:00
Julkaisija: Posti Group

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja parantaa palvelujen saatavuutta. Postin verkosto kasvaa Kuopiossa uudella Postin noutopisteellä, joka aloittaa 7.6.2016 K-market Neulamuikussa (os. Neulamäentie 28, 70150 Kuopio). Avauspäivänä postipalveluja saa klo 10 alkaen.

K-market Neulamuikku palvelee asiakkaita ma-la klo 7–21 ja su klo 12–21. Postin noutopiste palvelee myymälän pitkien aukioloaikojen mukaan, ja lähetyksiä voi noutaa aiempaa lähempää. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Postin noutopisteestä voi ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita. Noutopisteestä voi lähettää valmiiksi maksettuja lähetyksiä tai hinnoitella lähetykset noutopisteessä postimerkein. Paketin postimaksun voi halutessaan maksaa valmiiksi verkossa osoitteessa posti.fi/lahettaminen.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Kuopiossa Postin palvelupisteverkostoon kuuluu uuden noutopisteen lisäksi 11 postia, kaksi Postin noutopistettä ja kahdeksan Postin pakettiautomaattia. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Postin verkostoon kuuluu yhteensä noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit.

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.