Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Piazza avattu Lahden Seurahuoneella

Piazza avattu Lahden Seurahuoneella

Julkaistu: 18.09.2013 klo 12:34
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneen ravintolakokonaisuus on täydentynyt odotetulla lisällä. Kansainvälisiä vaikutteita saanut sisäpihamainen Piazza on hotellihenkilökunnan mukaan "keidas keskellä kaupunkia". Se sijaitsee Aleksanterinkadun ja Vapaudenkadun yhdistävällä uudella läpikululla.

– Seurahuoneen remontin yhteydessä vanhalle autojen paikoitusalueelle päätettiin suunnitella lahtelaisten oma levähdys- ja oleskelupaikka, Piazza. Ravintolaan on käynti meidän Trattoriamme ohella sekä Finnkinon Kuvapalatsista että Aleksanterinkadulta, Rosson vierestä, kertoo ravintolatoimenpäällikkö Jani Aaltonen Seurahuoneelta.

Henkensä mukaisesti Piazzan on tarkoitus houkutella ihmisiä ja tarjota läpikulkumatkalla oleville syy pysähtyä. Ohjelmaa järjestetään joka viikonloppu. – Perjantaisin bändilavalla tarjoillaan live-esiintyjiä, lauantaisin dj soittaa rentoa lounge-musiikkia. Baarista saa juomien ohella myös erittäin maittavaa purtavaa. Meidän keittiössä rustiikisti täytetyt briossisämpylät tulevat lahtelaiselta Leibomo Limbbulta, Jani Aaltonen kuvailee Piazzan kattausta.

Lisätietoja: Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone, ravintolatoimenpäällikkö Jani Aaltonen, puh. 044 743 3371

Hämeenmaa – yli 143 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.