Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Outokummun posti 83500 siirtyy Valintatalosta S-markettiin

Posti Group

Outokummun posti 83500 siirtyy Valintatalosta S-markettiin

Julkaistu: 14.06.2016 klo 13:51
Julkaisija: Posti Group

Uusi posti palvelee asiakkaita aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti 83500 Outokumpu avataan Outokummun S-marketissa tiistaina 20.9.2016 klo 10.

S-market tarjoaa postipalveluja osoitteessa Kummunkatu 11 joka päivä maanantaista perjantaihin klo 7-21, lauantaisin klo 7-18 ja sunnuntaisin klo 12-18.

Nykyinen posti palvelee asiakkaita Valintatalossa osoitteessa Kiisukatu 17  maanantaihin 19.9.2016 klo 16.15 asti.

Myös postilokerot siirtyvät Valintatalosta S-markettiin. S-marketissa pakettien noutamisessa ja lähettämisessä  palvelee lisäksi Postin pakettiautomaatti.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien ja kirjattujen kirjeiden lähettämisessä voi käyttää Postin uutta verkkopalvelua, jossa voi maksaa postimaksun ja tulostaa lähetykseen osoitekortin. Valmiiksi maksetun lähetyksen voi jättää mihin tahansa postiin. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit.

Lisätietoja medialle:

• Eija Kojo, kehityspäällikkö, Posti Oy, puh. 020 451 6216
  • Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00–16.30)
  • Henrik Härkönen, Vähittäiskaupan toimialajohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, puh: 050 359 0338
  • www.posti.com/media

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.