Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Otto Mikkonen jatkaa SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajana

SOK

Otto Mikkonen jatkaa SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajana

Julkaistu: 28.04.2011 klo 15:30
Julkaisija: SOK

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan osuuskunnan kokous pidettiin Helsingissä 28.4.2011. SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin teollisuusneuvos Otto Mikkonen.

Osuuskunnan kokous valitsi SOK:n hallintoneuvostoon kolmivuotiskaudeksi uudelleen seuraavat erovuorossa olleet jäsenet: toimitusjohtaja Jorma Bergholm, talousneuvos Maija-Liisa Lindqvist, hallituksen puheenjohtaja Jouko Pihlajamaa ja talousneuvos Timo Sonninen.

Muiden erovuorossa olleiden tilalle hallintoneuvostoon valittiin: maanviljelijä Matti Timonen, Jukolan Osuuskauppa, toimitusjohtaja Mika Marttila, Osuuskauppa Keula ja toimitusjohtaja Ilkka Ojala, Pirkanmaan Osuuskauppa.

Hallintoneuvostosta eroa pyytäneiden kauppaneuvos Esko Hakalan tilalle valittiin vakuutusedustaja Esa Karppinen, Osuuskauppa Maakunta, kotitalousneuvos Hanna Valtarin tilalle toimitusjohtaja Kimmo Simberg, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa ja laamanni Matti Vanton tilalle KTM Maija Junkola-Lehtonen, Turun Osuuskauppa.

SOK:n hallintoneuvosto valitsi järjestäytymiskokouksessaan puheenjohtajaksi teollisuusneuvos Otto Mikkosen. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin tuomiorovasti Matti Pikkarainen ja toiseksi varapuheenjohtajaksi toimitusjohtaja Kimmo Simberg.

Otto Mikkonen, SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja, p. 0500 672 313