Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Onnittele valmistuvaa Instagramissa ja saatat nousta Tapiolan huipulle

Onnittele valmistuvaa Instagramissa ja saatat nousta Tapiolan huipulle

Julkaistu: 19.05.2014 klo 10:15
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Kaupunkikeskus Ainoa haastaa nappaamaan kaikille kevään aikana opinnoistaan valmistuville onnittelukuvan ja postaamaan sen Instagramiin. Jos mukaan täggää #ainoatapiola ja #yokilpailuainoa sekä valmistuvan henkilön nimen @”Instagramtunnus”, saattaa voittaa itselleen, onnittelemalleen henkilölle ja kuudelle ystävälleen luksusbrunssin Kaupunkikeskus Ainoan katolla.

Kaupunkikeskus Ainoa haluaa tarjota espoolaisille virtuaalisen seinän keväällä kouluista valmistuvien onnitteluun.

-          Koska kuva kertoo tunnetusti enemmän kuin tuhat sanaa, haastamme kaikki lähettämään onnittelunsa kuvan muodossa Instagramiin. Kaikkien Ainoan mukaan tägänneiden kesken arvomme ainutlaatuisen palkinnon, joka on kesäinen brunssi Ainoan katolla kahdeksalle henkilölle. Katolta aukeaa henkeäsalpaavat näkymät yli Tapiolan, kauppakeskusjohtaja Kirsi Borg kertoo.

Ainoa Kaupunkikeskus on laatinut espoolaisille ylioppilaille pienen juhlaoppaan, joka lähetetään jokaiselle valmistuvalle kotiin.

kauppakeskusjohtaja Kirsi Borg

kirsi.borg@lahitapiola.fi