Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » MyCashflow ja Flashnode taklaamaan kotimaisen verkkokaupan haasteita

MyCashflow

MyCashflow ja Flashnode taklaamaan kotimaisen verkkokaupan haasteita

Julkaistu: 24.04.2015 klo 09:14
Julkaisija: MyCashflow

MyCasflow ja Flashnode ovat aloittaneet yhteistyön, joka vie verkkokauppojen automatisoinnin uudelle tasolle. Yhteistyön tavoitteena on taklata kotimaisen verkkokaupan haasteita tuomalla kustannustehokas tapa verkkokaupan ja taustajärjestelmien integrointiin.

Automatisointi nopeuttaa tiedonkulkua, vähentää inhimillisiä virheitä ja säästää yrittäjän aikaa verkkokaupan muuhun kehitystyöhön.

Verkkokaupan integrointi ulkoisiin järjestelmiin on aikaisemmin ollut verkkokauppaprojektin kalleimpia yksittäisiä asioita. Aikaisemmin tuhansien eurojen kertainvestointeja vaatineet integraatioprojektit saadaan nyt kevyellä kk-maksulla. ” kertoo MyCashflow’n Ismo Ruotsalainen.

Joka viides verkkokauppa Suomessa hyötyy yhteistyöstä

Flashnode on palvelu, jonka avulla yrittäjä voi yhdistää verkkokauppansa muihin ohjelmistoihin ja automatisoida niiden välisen tiedonsiirron.

MyCashflow-verkkokauppaohjelmistoa käyttää jo lähes 20 % kaikista kotimaisista verkkokaupoista, joten yhteistyö avaa mahdollisuuksia isolle osalle suomalaisista yrittäjistä.

Palvelun avulla MyCashflow-verkkokauppojen kirjanpito, varastonhallinta tai tavarantoimittajan ohjelmistot saadaan juttelemaan keskenään. Flashnode tukee kaikkia yleisimpiä verkkokauppojen käyttämiä taloushallinto-ohjelmia sekä kassajärjestelmiä.

Yhteistyön syventäminen MyCashflown kanssa on luonteva jatko sille työlle, minkä avulla olemme jo pilotointivaiheessa voineet todentaa asiakashyötyjä MyCashflown asiakkaille. Haluamme palvella aktiivisesti verkkokauppiaita, joille automatisointi on kasvun elinehto”, toteaa Flashnoden perustaja, Jani Karhunen.

Lisätiedot:

Ismo Ruotsalainen, MyCashflow, puh. 020 741 9174, ismo@mycashflow.fi

MyCashflow on suosituin kotimainen verkkokauppaohjelmisto, jonka avulla yli 1500 yritystä pyörittää verkkoliiketoimintaansa. www.mycashflow.fi

Jani Karhunen, Flashnode, puh. 044 776 7828

Flashnode on integraatiopalvelu, jonka avulla yrittäjä voi yhdistää verkkokauppansa taustajärjestelmiin ja automatisoida niiden välisen tiedonsiirron.