Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Musiikin Avoimet Ovet

Julkaistu: 19.11.2013 klo 09:00
Julkaisija: F-Musiikki Oy

Lehdistötiedote

Julkaisuvapaa                                                           Vantaalla 19.11.2014

Musiikin Avoimet Ovet 22-23.11.2013

F-Musiikki Vantaa, Rockway.fi ja DB Technologies järjestävät yhdessä  Musiikin Avoimet Ovet -tapahtuman, jossa joukko suomalaisia eturivin muusikoita pitää artistiklinikoita yli vuorokauden ajan. Kaikki klinikat ovat nähtävissä livenä F-Musiikki Vantaalla sekä reaaliaikaisesti netissä Rockway.fi –sivustolla.

Musiikin Avoimet Ovet alkaa perjantaina klo 14.00. Liike suljetaan klo 21.00, mutta netissä tapahtuma jatkuu livenä lauantain puolelle klo 02.15 asti. Rockway.fi palvelee soittajia non-stop 24/7. Musiikin Avoimet Ovet jatkuvat

F-Musiikki Vantaalla lauantaina klo 08.00-20.00.

Oppituntien lisäksi tapahtumassa esiintyvät Anssi Kela ja Koop Arponen & Flute of Shame.

Musiikin Avoimet Ovet –tapahtumassa arvotaan tämän lisäksi lukuisia palkintoja, mm. 24 kitaraa.

Lisätietoja aikataulusta, oppitunneista, konserteista ja tarjouksista löydät osoitteesta: www.f-musiikki.fi, tai allekirjoittaneelta.

Timo Sahlström

F-Musiikki Oy

Antaksentie 4

puh: 010-320 7401

s-posti: timo.sahlstrom@f-musiikki.fi

F-Musiikki on 115 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Steinway & Sons, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.