Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Mahtavan vastaanoton saanut Mainosradio palaa uusin jaksoin! – Kakkoskausi alkaa Bobista Finlaysoniin muuttaneen Jukka Kurttilan kanssa

Staart Oy

Julkaistu: 21.10.2015 klo 15:22
Julkaisija: Staart Oy

Mainosradion eli markkinointitoimisto Staartin tuottaman, markkinointiviestinnän ajankohtaisia asioita käsittelevän podcast-keskusteluohjelman toinen tuotantokausi alkaa torstaina 22.10. Kausi sisältää kuusi jaksoa ja keskustelut vievät vieraat ja kuulijat entistä syvemmälle markkinointiviestinnän osa-alueisiin: teknologiasta designiin, tulevaisuuden brändistä punk-asenteella tehtyyn diy-mediaan ja kaikkeen siltä väliltä.

“Ensimmäinen kausi oli niin hauskaa ja opettavaista tehdä, että vaikeaa sitä olisi ollut siihen jättää, varsinkin kun mielenkiintoisia vieraita ja keskustelunaiheita riittää pilvin pimein”, toteaa ohjelman isäntä ja Staartin luova johtaja Juuso Kemi.

“Tällä kertaa yritetään mennä syvemmälle aina tietyssä aihepiirissä, ohjelman rentoa perusfiilistä toki unohtamatta. Hienoa oli taas saada näin upeita huippuosaajia mukaan markkinoinnin ilosanomaa jalostamaan.”

Ensimmäisen kauden jaksot ovat keränneet jo lähes 3000 kuuntelukertaa ja ovat tulevien jaksojen rinnalla kuunneltavissa osoitteessa: www.reklaamiradio.fi

Ohjelmassa:

22.10. Mainosmiehestä liikemieheksi Jukka Kurttilan (Finlayson) kanssa

29.10. Jani Halme (ToinenPHD) ja punkmedia

05.11. Sami Niemelä (Nordkapp) ja design

12.11. Minna Kaitala (Reaktor) ja teknologia

19.11. Jari Lähdevuori (Kurio) ja some

26.11. Marco Mäkinen (TBWA Helsinki) ja brändi 2080-luvulla

Juuso Kemi

luova johtaja / Staart Oy

juuso.kemi@staart.fi

Twitter: @juusokemi