Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » LAAKKOSELLA KUVATTU UUSI AUTOALAN TOSI-TV-SARJA ALKAA SUNNUNTAINA

Laakkonen Yhtiöt

LAAKKOSELLA KUVATTU UUSI AUTOALAN TOSI-TV-SARJA ALKAA SUNNUNTAINA

Julkaistu: 24.04.2015 klo 08:32
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Suomen suurin autojen vähittäismyyntiketju Laakkonen lähtee rohkeasti tekemään autoalaa tutuksi TV-katsojille. Sunnuntaina 26.4. klo 18.00 alkaa Laakkosen ja Kutosen yhteistyössä suunnittelema ja toteuttama tosielämän TV-sarja Autokauppiaat.

Sarjan puolen tunnin mittaiset jaksot on kuvattu Laakkosen liikkeissä eri puolilla Suomea ja niiden päähenkilöinä esiintyy kuusi Laakkosella työskentelevää autoalan ammattilaista, jotka edustavat monipuolisesti autokaupan eri ammatti- ja palvelutehtäviä.

Sarjan tavoitteena on murtaa autokauppaan liittyviä myyttejä esittelemällä alalla toimivia naisia, autokaupan toimintatapoja sekä teknistä osaamista, jota alan ammattilaisilta edellytetään.

Sarjan eri jaksoissa tutustutaan päähenkilöiden työpäivään ja -ympäristöön. Katsojilla on tilaisuus kurkistaa kulissien taakse ja nähdä, mitä kaikkea hyvään palveluun sitoutuneet ammattilaiset tekevät. Asiakaskohtaamiset ovat vain jäävuoren huippu.

Autokauppiaat-sarja on täysin kotimainen tuotanto ja se on kuvattu lopputalven aikana. Sarjaa esitetään TV-kanava Kutosella sunnuntaisin. Sarjaan ja sen päähenkilöihin voi tutustua lähemmin Laakkosen ja Kutosen verkkosivuilla www.laakkonen.fi ja www.kutonen.fi.

Lisätietoja antaa
Markkinointijohtaja Tea Brchisky, Laakkonen autokonserni,
puh. 050 415 2574 tai tea.brchisky@laakkonen.fi

Laakkonen Yhtiöt on itsenäinen suomalainen monialayhtymä, jonka autokonsernin muodostavat Autotalo Laakkonen  Oy  ja Veljekset Laakkonen Oy. Laakkonen edustaa tällä hetkellä 19 automerkkiä. Täyden palvelun Laakkonen autotaloja on 28 eri puolilla Suomea. Vuosittaisten autojen myynti- ja huoltotapahtumien määrän sekä verkoston laajuuden mukaan mitattuna Laakkonen on Suomen suurin autoalan vähittäismyyjä. Lisää tietoa löytyy sivulta www.laakkonen.fi.