Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Keskimaan ylijäämänpalautus ja osuusmaksun korko vuodelta 2012

Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaan ylijäämänpalautus ja osuusmaksun korko vuodelta 2012

Julkaistu: 10.05.2013 klo 11:45
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Ylijäämänpalautus vuodelta 2012

Osuuskauppa Keskimaan edustajisto on kevätkokouksessaan vahvistanut tilinpäätöksen ja päättänyt vuoden 2012 ylijäämän käyttämisestä.

Jäsenille maksetaan toiminnan tuloksesta ylijäämänpalautuksena 2,1 miljoonaa euroa, joka on 0,4 % Osuuskauppa Keskimaasta tehtyjen, Keskimaan S-Etukortilla rekisteröityjen bonusostojen määrästä.

Ylijäämänpalautus maksetaan asiakasomistajien S-Tileille perjantaina 24.5.2013.

Osuusmaksun korko vuodelta 2012

Osuusmaksun korkona maksetaan 31.12.2012 täyteen maksetuille osuusmaksuille sääntöjen 27 § mukaisesti 6 % eli 6,00 euroa osuusmaksulta.

Osuusmaksun korko maksetaan asiakasomistajien S-Tileille tiistaina 25.6.2013.

Liitteenä on taulukko, josta ilmenee Osuuskauppa Keskimaan kokonaispalkitseminen asiakasomistajilleen; maksetut Bonukset, maksutapaetu, ylijäämänpalautus ja osuusmaksun korko. Keskimäärin asiakasomistajat hyötyivät asiakkuudestaan 251 euroa vuodessa.

Asiakkuus- ja markkinointijohtaja Katja Laitinen 050 388 3051

Hallinto- ja kehitysjohtaja Kimmo Jantunen 050 347 8907

Keskimaa Osk on vähittäiskauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 112 000. Keskimaa työllistää noin 2000 keskisuomalaista.