Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Keravan postin 04200 ja Vantaan Koivukylän postin 01360 palvelut muuttavat K-citymarketteihin, Riihimäelle avataan uusi Postin noutopiste

Posti Group

Julkaistu: 12.01.2016 klo 14:00
Julkaisija: Posti Group

– Postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin mahdollisimman pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Keravan 04200 posti siirtyy heinäkuussa K-citymarkettiin (os. Nikonkatu 1, 04200 Kerava). Postin oma myymälä Kauppakaarella tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti.

Vantaan Koivukylän posti 01360 siirtyy lokakuussa K-citymarket Koivukylään (os. Niinikuja 2, 01360 Vantaa). Postin oma myymälä Asolanväylällä tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti.

Tarkasta ajankohdasta tiedotetaan alueiden asiakkaita lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Keravan muita Postin palvelupisteitä ovat:

Posti, R-kioski Savio
Koivikontie 2, 04260 KERAVA

Posti, Siwa Ahjo
Kerananpolku 1, 04220 KERAVA

Pakettiautomaatti, K-citymarket Kerava
Nikonkatu 1, 04205 KERAVA

Pakettiautomaatti, Prisma Kerava
Kauppakaari 2, 04205 KERAVA

Pakettiautomaatti, S-market Kerava
Kauppakaari 17, 04205 KERAVA

Vantaan Koivukylän alueella muita Postin palvelupisteitä ovat:

Pakettiautomaatti, S-market Koivukylä
Niinikuja 2, 01365 VANTAA

Pakettiautomaatti, K-citymarket Koivukylä
Koivukylän puistotie 11, 01405 VANTAA

Pakettiautomaatti, Alepa Koivukylän puistotie
Koivukylän puistotie 1, 01365 VANTAA

Posti, K-market Ilola
Nietostie 19, 01390 VANTAA

Postin noutopiste tuo paketit lähemmäs

Postin verkosto kasvaa Riihimäellä uudella Postin noutopisteellä, joka aloittaa syyskuussa K-citymarket Riihimäessä (os. Merkoksenkatu 5, 11710 Riihimäki).

Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset. Noutopisteet palvelevat myymälän pitkien aukioloaikojen mukaan ja lähetyksiä voi noutaa aiempaa lähempää. Postin noutopisteestä voi ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita. Noutopisteestä voi lähettää valmiiksi maksettuja lähetyksiä tai hinnoitella lähetykset noutopisteessä postimerkein. Paketin postimaksun voi halutessaan maksaa valmiiksi verkossa osoitteessa posti.fi/lahettaminen.

Riihimäellä Posti palvelee entuudestaan viidellä palvelupisteellä:

Posti
Voimalankatu 2, 11100 RIIHIMÄKI

Pakettiautomaatti, K-citymarket Riihimäki
Merkoksenkatu 5, 11715 RIIHIMÄKI

Pakettiautomaatti, S-market Hirsimäki
Lopentie 22–24, 11105 RIIHIMÄKI

Pakettiautomaatti, Prisma Riihimäki
Voimalankatu 2, 11135 RIIHIMÄKI

Pakettiautomaatti, K-supermarket Keskuskatu
Keskuskatu 15, 11105 RIIHIMÄKI

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.