Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Ifolorin uusi kuvamosaiikki näyttävästi Helsingin rautatieasemalla – 476 suomalaista onnenhetkeä

Ifolor Oy

Julkaistu: 20.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: Ifolor Oy

Ifolor tuo markkinoille täysin uuden tavan sisustaa omilla kuvilla, kuvamosaiikin. Torstaina 20.11. Helsingin rautatieasemalle rakennetaan kuvamosaiikista tilataideteos – Suomen onnellisin seinä.

Kuvamosaiikki on paloista koottava kuvasommitelma. Yksi pala on 20 x 20 cm kokoinen, ja kuvapalat yhdistetään toisiinsa ja kiinnitetään seinään pienillä kiinnikkeillä. Omia kuvia voi yhdistellä valmiisiin väri- ja kuviopaloihin, joita on valittavana kymmeniä erilaisia.

Ifolorin markkinointipäällikkö Katja Sipponen kertoo, että nyt lanseerattava kuvamosaiikki antaa luovuudelle aivan uusia mahdollisuuksia.

- Omilla kuvilla sisustaminen on tämän hetken trendi ja haluamme tuoda sisustustuotevalikoimaamme jotain aivan uutta. Kuvamosaiikilla voi sisustaa pala palalta, mikä mahdollistaa uusien kuvamuistojen lisäämisen kokonaisuuteen milloin vain.

Lue lisää uutuustuotteesta http://www.ifolor.fi/sisustus/kuvamosaiikki

Suomen onnellisin seinä 476 onnenhetkestä

Helsingin rautatieasemalle rakennettava Suomen onnellisin seinä on täynnä kuvia suomalaisten onnenhetkistä, joita kuluttajat lähettivät lanseerauskampanjan ensimmäisessä vaiheessa. Tapahtuma on jatkoa viime keväänä Kuva&Kamera -messuilla toteutetusta kampanjasta, jossa tehtiin Suomen onnellisin kuvakirja.

Kuvamosaiikin lisäksi esillä ovat ifolorin kaikki muutkin sisustustaulut: canvas-tauluja, kuvatauluja, alumiini-, akryylilasi- ja galleriatauluja.

- Asiakkaamme ovat toivoneet ifolorin sisustustuotteita esille ja nyt niihin on hyvä mahdollisuus tutustua. Tauluista ja niissä käytetyistä valokuvista saa inspiraatiota myös omien kuvien käyttämiseen sisustuksessa, sanoo Katja Sipponen.

Tapahtuma on avoinna yleisölle Helsingin päärautatieaseman Postihallissa 20.-26.11.

Lue lisää kampanjasta http://www.ifolor.fi/suomen_onnellisin_seina

Pekka Ketonen, markkina-aluejohtaja, Ifolor Oy, pekka.ketonen@ifolor.fi, puh. 040 767 3319

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Ifolor kuuluu kuudella markkina-alueella toimivaan Ifolor-konserniin, joka on sveitsiläinen perheyritys. www.ifolor.fi