Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaalla jo 130 000 asiakasomistajaa

Julkaistu: 28.01.2011 klo 15:13
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaan 130 000. asiakasomistaja liittyi vuoden alussa Riihimäellä

Osuuskauppa Hämeenmaan jäsenmäärä ylitti tammikuussa 130 000 rajapyykin. Tammikuun ensimmäisellä viikolla jäseneksi Riihimäen Prismassa liittynyt 24-vuotias Teemu Mikkonen on Hämeenmaan 130 000. asiakasomistaja. Mikkonen perheineen palkittiin alkuviikosta kukilla ja 500 euron lahjakortilla. Nuori perhe oli iloisesti yllättynyt huomioimisesta. Asiakasomistajuus oli perheelle luonnollinen valinta, koska he asioivat säännöllisesti S-marketissa ja Prismassa.

Asiakasomistajien määrä on kasvanut etenkin Kanta-Hämeessä

Hämeenmaan asiakasomistajien määrä kasvoi viime vuonna yli 10 000 jäsenellä. Asiakasomistajia oli vuoden lopussa 129 937. Hämeenmaan toimialueen talouksista 67 % on asiakasomistajatalouksia. Forssan Prisman avauksen myötä Forssan talousalueelta liittyi runsaasti uusia asiakasomistajia. Jäsenmäärän kehitys oli viime vuonna hyvä myös Riihimäen ja Hämeenlinnan alueilla.

– Hämeenmaalla on nyt kattava palvelutarjonta Kanta-Hämeessä ja asiakasomistajien on entistä helpompi keskittää ostokset Hämeenmaan toimipaikkoihin ja saada Bonusta. Vuoden 2010 merkittävimpiä investointeja olivat Forssan Prisma-keskus ja Hämeenlinnan Kodin Terra, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilä.

– Hämeenmaan asiakasomistajat saivat Bonusta vuonna 2010 yhteensä 27,2 miljoonaa euroa. Joka toinen asiakasomistaja sai vuonna 2010 Bonusta keskimäärin 393 euroa.  Lisäksi Hämeenmaa on maksanut useiden vuosien ajan 10 euroa korkoa 100 euron osuuspääomalle. Asiakasomistajuudessa on monenlaisia etuja pysyvästi edullisten hintojen ja muiden taloudellisten etujen ohella, toteaa Taavi Heikkilä.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, toimitusjohtaja, Taavi Heikkilä, puhelin 050 6 8037

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys. Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.