Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa vahvistaa Lahden keskustan kaupallista tarjontaa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa vahvistaa Lahden keskustan kaupallista tarjontaa

Julkaistu: 17.08.2011 klo 11:19
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa avaa loppuvuodesta S-marketin sekä kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliikkeen Emotionin Kauppakeskus Sykkeeseen Lahteen. Hämeenmaa on sopinut tilojen vuokraamisesta Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman kanssa.

Hämeenmaa haluaa vahvasti olla mukana kehittämässä Lahden keskustaa. S-market tulee palvelemaan niin keskustassa asuvia kuin siellä töissä käyviä. S-marketista tulee pinta-alaltaan Lahden keskustan suurin ruokakauppa. Marketin valikoimiin tullaan ottamaan runsaasti erikoistuotteita ja erityistä huomiota tullaan kiinnittämään palvelutiskien valikoiman laajuuteen.

Kauppakeskus Syke tarjoaa erinomaiset tilat päivittäistavarakaupalle ja erityisesti kauppakeskuksen parkkihalli tekee asiakkaille asioinnista vaivatonta ja miellyttävää. S-market avataan nykyisen Euromarketin tiloihin. Kauppakeskus Sykkeen omistaa Eläkevakuutusyhtiö Varma.

Sykkeeseen tulee lisäksi Hämeenmaan viides Emotion-myymälä. Emotionit ovat kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliikkeitä. Emotionin valikoimista löytyvät kosmetiikan huippumerkit, tuoksut sekä laaja valikoima terveystuotteita, päivittäiskosmetiikkaa ja hiustenhoitotuotteita. Valikoimiin kuuluvat myös miesten kosmetiikkatuotteet ja -tuoksut sekä naisten alusasut ja sukat. Hämeenmaalla on tällä hetkellä Emotionit Forssassa, Hämeenlinnassa ja Riihimäellä. Syksyllä avataan neljäs Emotion-myymälä Launeen Prisma-keskukseen.

Hämeenmaan käyttöön tuleva pinta-ala on yhteensä noin 5000 neliötä. Uusia työpaikkoja S-markettiin ja Emotoniin syntyy noin 50. Myymälöiden kalustus- ja muutostyöt on tarkoitus aloittaa lokakuussa 2011.

Osuuskauppa Hämeenmaa, toimitusjohtaja Taavi Heikkilä, puhelin 050 68037

Osuuskauppa Hämeenmaa, talous-/toimialajohtaja Risto Korkka, puhelin 0500 301794

Osuuskauppa Hämeenmaa, market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, kiinteistöpäällikkö Jarmo Silventoinen, puhelin 040 531 3380

Hämeenmaa – yli 132 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.