Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa laajensi Sale Myrskylää

Hämeenmaa laajensi Sale Myrskylää

Julkaistu: 20.03.2014 klo 08:39
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa jatkaa palveluverkostonsa kehittämistä ja investoi toimipaikkoihinsa myös kuluvana vuonna. Yksi uudistettavista kohteista on Sale Myrskylä, jonka avajaisia vietetään tänään torstaina 20.3. Myymälä on saanut laajennuksen myötä merkittävästi lisätilaa ja uusia valikoimia. Rakentamisessa keskeiseksi lähtökohdaksi otettiin kiinteistön energiatehokkuus.

– Laajennuksen tavoite oli parantaa palvelujamme Myrskylässä. Remontin myötä myymälän tilat lähes kaksinkertaistuivat. Käytävät ovat leveämmät ja myymälässä on helpompi kulkea. Lisäksi olemme saaneet uuteen myymälään Sale-ketjun laajimmat mahdolliset valikoimat. Tuoteryhmäkohtaisesti valikoimia on vielä täydennettykin, niin elintarvikkeissa kuin käyttötavaroissa, asiakkaiden toiveita kuunnellen, Sale-ketjujohtaja Taina Penttinen Hämeenmaalta kertoo.

Laajennus tuo myymälään yli tuhannen uuden tuotteen lisäksi muutakin uutta. – Myymälään saatiin yksi kassapiste lisää, asioinnin sujuvuutta parantamaan. Ja kesäkaudelle avaamme kesäpihan, Taina Penttinen lupaa.

Myymälän laajennuksen yhteydessä on tarkasteltu myös kiinteistön energiatehokkuutta. Käytössä on laaja, Sale-ketjussa tuttu keinovalikoima. – Myymälä on valaistu energiaa säästävin led-valoin. Kaikissa kylmälaitteissa on ovet tai kannet ja käytössä on myös ympäristöystävällisempi kylmäaine, hiilidioksidi. Sisäänkäyntien yhteydessä on energiatehokkuutta kasvattavat oviverhoratkaisut, ja kylmäkalusteista vapautuva lauhdelämpö käytetään kiinteistön lämmityksessä, Taina Penttinen kertoo.

Osuuskauppa Hämeenmaa, Sale-ketjujohtaja Taina Penttinen, 050 420 3087
Osuuskauppa Hämeenmaa, market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen, 050 558 1215

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.