Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Espoon postin 02770 palvelut muuttavat K-supermarket Kulinaariin

Posti Group

Espoon postin 02770 palvelut muuttavat K-supermarket Kulinaariin

Julkaistu: 27.01.2016 klo 15:01
Julkaisija: Posti Group

– postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnalla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Espoon keskuksen posti 02770 siirtyy 18.4.2016 samassa kiinteistössä toimivaan K-supermarket Kulinaariin (os. Kamreerintie 3, 02770 Espoo). Postin oma myymälä tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Muutoksesta tiedotetaan alueen asiakkaita kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Postilla on Espoossa tiheä palveluverkosto

Espoossa palvelee kaiken kaikkiaan 13 postia ja kuusi Postin noutopistettä, jotka tarjoavat käytetyimmät postipalvelut. Verkkokauppaa, pakettien noutamista ja lähettämistä helpottaa Espoossa myös 28 Postin pakettiautomaattia. Pakettiautomaatit ovat nousseet halutuimmaksi tavaksi vastaanottaa verkkokauppaostoksia.

Posti kehittää myös verkkopalveluja, esimerkiksi paketin postimaksun voi maksaa valmiiksi verkossa osoitteessa posti.fi/lahettaminen. Postin mobiilisovellus tuo kännykkään lähetysten seurannan ja muita arkea helpottavia palveluja.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle: Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.