Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » ERÄTUKKU AVAA UUDEN MYYMÄLÄN LAHTEEN KAUPPAKESKUS VALOON 21.3.2016

Erätukku Oy

ERÄTUKKU AVAA UUDEN MYYMÄLÄN LAHTEEN KAUPPAKESKUS VALOON 21.3.2016

Julkaistu: 16.03.2016 klo 08:00
Julkaisija: Erätukku Oy

Erätukku Oy avaa myymälän Lahteen osoitteeseen Saksalankatu 4-6, 15100 Lahti maanantaina 21.3.2016 (Kauppakeskus Valo). Myymälä on avoinna ma-pe klo 10 – 18 ja la 10 – 16. Myymälän avajaisia vietetään maanantaina 21.3. klo 10 alkaen.

Erätukku on Suomen johtava ulkoilun, retkeilyn, metsästyksen ja kalastuksen ostospaikka. Erätukun omilla merkeillä valmistettavat asut ja jalkineet suunnitellaan suomalaisiin olosuhteisiin suomalaisten suunnittelijoidemme toimesta. Kotimainen suunnittelu takaa, että tuotteet sopivat erinomaisesti vaativiin olosuhteisiimme.

”Lahdessa avattava uusi myymälä on jo 23. myymälä ketjussamme. Olemme pitkään harkinneet myymälän avaamista Lahdessa ja nyt meille tarjoutui siihen hieno mahdollisuus Valo kauppakeskuksessa. Meillä on paljon asiakkaita Lahden talousalueella sekä sen lähikunnissa, joten on hienoa päästä lähelle asiakkaita myös Lahdessa”, kertoo Erätukun kenttäjohtaja Heikki-Pekka Alakärppä.

”Lahti ja sen ympäristön maastot ovat suosittuja ulkoilu- ja retkeilyalueita. Meiltä löytyy erittäin kattava valikoima metsästyksen lisäksi myös ulkoiluun ja retkeilyyn liittyviä vaatteita sekä muita tuotteita. Tervetuloa tutustumaan myymäläämme ja tekemään Hirveen hyviä ostoksia”, jatkaa Alakärppä.

Lisätietoja: Kenttäjohtaja Heikki-Pekka Alakärppä, 040-5275223,

heikki-pekka.alakarppa@eratukku.fi