Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Ensimmäisenä Kokkolassa: Siwa Hakalahden aukioloaikaa jatketaan klo 23:een

Siwa

Ensimmäisenä Kokkolassa: Siwa Hakalahden aukioloaikaa jatketaan klo 23:een

Julkaistu: 26.11.2015 klo 10:24
Julkaisija: Siwa

Kokkolan keskustassa sijaitsevan Siwa Hakalahden illan aukioloaikaa jatketaan tunnilla. Maanantaista 30.11. alkaen Suomen kolmanneksi pienin Siwa palvelee joka ilta klo 23:een saakka.

Aukioloajan jatkamisen jälkeen Siwa Hakalahdesta tulee ensimmäinen iltayhteentoista asti palveleva ruokakauppa Kokkolan keskustassa.

– Siwat tunnetaan pitkistä aukioloajoista, joten lähdemme mielenkiinnolla ja toiveikkaana kokeilemaan, miten pidennetty aukioloaika Kokkolassa puree. Uskomme, että illan lisätunnille on kysyntää ja tarvetta esimerkiksi lähialueella työskentelevien vuorotyöläisten keskuudessa, Suomen Lähikaupan aluemyyntipäällikkö Aliisa Alahäivälä sanoo.

– Kauppa on käynyt tähän asti hyvin iltakymmeneen asti, ja usein on tuntunut siltä, että asiakkaita riittäisi hyvin vielä kymmenen jälkeenkin. Pidemmällä aukiololla pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin, Siwa Hakalahden apulaismyymäläpäällikkö Tarja Partanen kertoo.

Suomen kolmanneksi pienin Siwa

Hieman yli 60-neliöinen Hakalahden Siwa on Suomen noin 520 Siwan joukosta myyntipinta-alaltaan kolmanneksi pienin. Pienemmät Siwat löytyvät vain Pirkanmaan Aitoosta ja Uudenmaan Sälinkäältä.

– Tämä oli yllättävä tieto, tässähän ollaan sitten ihan palkintosijoilla, apulaismyymäläpäällikkö Tarja Partanen iloitsee.

– Tilojen kanssa on kyllä pientä haastetta, mutta olemme aika kekseliäitä ja meillä on saatu pieneen tilaan todella paljon. Asiakkaatkin kehuvat kauppaamme usein söpöksi. Meillä käy paljon myös iäkkäämpiä asiakkaita, joille on erityisen tärkeää, että kaikki löytyy näppärästi, Tarja Partanen kertoo.

• Siwa Hakalahden (os. Hakalahdenkatu 85, 67100 Kokkola) aukioloaika laajenee maanantaista 30.11. alkaen. Aukioloajat jatkossa: ma–pe 8–23, la 8–23, su 9–23.
  • Siwaan tulee marraskuun lopussa myös RAY:n raha-automaatti.

Lisätietoja: Aluemyyntipäällikkö Aliisa Alahäivälä, Keski-Pohjanmaa, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3270.

Siwa on tuttu lähikauppa, jolla on Suomen laajin kauppaverkko. Yli 500 myymälää palvelee Hangosta Inariin. Valikoimissa on suosituimmat arjen perustuotteet, herkkuja hemmotteluun sekä mm. Matkahuollon pakettipalvelu. Siwat omistaa Suomen Lähikauppa Oy.

Siwa – se vähän mahtavampi lähikauppa.