Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Digimuki Antaliksen valikoimaan

Digimuki Antaliksen valikoimaan

Julkaistu: 01.11.2011 klo 13:42
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis Oy on panostanut pakkausvalikoimaansa ja siihen on tullut uutuutena Digimuki. Digitaalinen painomenetelmä mahdollistaa mukeihin valokuvatasoisen painojäljen sekä personoinnin. Kuva-aiheet voivat olla valokuvia, logoja tms. Personointi voi puolestaan olla esim. osoitetietojen vaihtamista eri versioiden välillä tai vaikka eri arpanumeron käyttämistä jokaisessa mukissa.

Käyttömahdollisuudet ovat laajat: yritysimagon vahvistamisesta tuotteen lanseeraukseen. Koska tämän 2,5 dl:n kokoisen kartonkimukin minimitilausmäärä on vain 1000 kpl, tuotetta voi käyttää myös omissa henkilökohtaisissa tilaisuuksissa.

Mukin luominen ja tilaaminen tapahtuu helposti ja nopeasti netin kautta osoitteesta www.antalis.fi. Vaativampia töitä varten on olemassa oma suunnittelupohja.

Digimuki on kotimainen avainlipputuote.

Antalis Oy, Mika Pöllänen, mika.pollanen@antalis.fi, puh. (09) 348 300.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden jakelija. Antalis toimii 54 eri maassa 6700 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 76 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2010 oli 45,3 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.