Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » DataInfo tiedottaa - Elokuu 2016

Julkaistu: 23.08.2016 klo 10:48
Julkaisija: Data-Info Oy

DataInfo portaali

DataInfon laajennettu tilausvalikoima avattu portaaliin

DataInfon tuotevalikoima on laajentunut. Nyt avattu tilausvalikoima mahdollistaa teille yli 10 000 uuden tuotteen tilaamisen DataInfon portaalin kautta!

DataInfon tilausvalikoima pähkinänkuoressa:

• Kymmeniätuhansia uusia tuotteita
  • Otettavissa käyttöön portaalissa asiakaskohtaisesti
  • Laajennettu haku myös tilausvalikoimaan
  • Helppo ja tuttu tilausprosessi
  • Maksuton lisäominaisuus

Saatte laajan tilausvalikoiman käyttöönne portaalissa olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0600-16171/ sähköpostilla asiakaspalvelu@datainfo.fi tai vastuumyyjäänne kautta.

Mietityttääkö kuinka kauan tiettyä laitemallia vielä valmistetaan?

Pävitämme teille tärkeimpien yritystuotteiden (puhelin, tabletti ja tietokone) elinkaariarvioita portaaliin.
Löydätte uusimman materiaalin aina portaalin dokumentit osoista. Dokumenttien tarkastelu vaatii kirjautumisen portaaliin.

Portaalin dokumenit

Samsung Galaxy Note 7 ennakkotilattavissa

Galaxy Note7 antaa uusia mahdollisuuksia tehokkaampaan työntekoon. Se on todella suorituskykyinen ja akku kestää pitkään. Ennakkotilaa nyt >>

Värivaihtoehdot: musta, sininen ja hopea
Arvioitu toimitusten aloitus: 9.9.2016

Uusi Windows 10 Mobile Anniversay Update -käyttöjärjestelmäpäivitys

Windows 10 -käyttöjärjestelmään tuodaan kahdenlaisia päivityksiä:

- Kuukausittaiset pienet päivitykset parantavat käytettävyyttä ja korjaavat havaittuja ongelmia. Touko ja kesäkuun päivitykset keskittyivät etenkin akunkeston parantamiseen

- Isompia päivityksiä tuodaan n. 1-2 kertaa vuodessa. Nämä tuovat mukanaan kokonaan uusia ominaisuuksia. Anniversary Update on ensimmäinen isompi päivitys Windows 10 -laitteille.

Anniversary Update -päivitys tuo uusia ominaisuuksia etenkin tietoturvaan, laitehallintaan ja Continuum -kokemukseen.

Windows 10 -päivitysten versiohistoria ja tarkemmat tiedot löytyvät täältä: https://support.microsoft.com/en-us/help/12387/windows-10-update-history

DataInfo mobilisoi yrityksien ja yhteisöjen työnteon markkinoiden parhailla laitteilla ja palveluilla.

Data-Info Oy on monipuolinen ja luotettava ICT tuote- ja palveluntarjoaja. Elinkaarenmittaiset palvelumme, varmistavat hankinnan, käyttöönoton ja omistamisen tehokkuuden.Yksi sama tehokas logistinen prosessi kaikkiin ICT- laitteisiin takaa erinomaisen toimitusvarmuuden. Innostununeet ammattilaisemme sekä markkinoiden vaikutusvaltaisimmat kumppanit mahdollistavat ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja tyytyväisen loppuasiakkaan.

Asiakaspalvelumme palvelee myös kesällä!

Palvelemme Teitä:
laskutus- ,tilaus-, toimitus-, DataInfo yritysportaali-, tuote- ja palveluasioissa,
arkisin klo 8-16.00

Sähköpostitse: asiakaspalvelu@datainfo.fi