Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Benemen aikoo kääntää tehottoman soittelun toimivaksi liiketoiminnaksi

Benemen

Benemen aikoo kääntää tehottoman soittelun toimivaksi liiketoiminnaksi

Julkaistu: 14.04.2014 klo 12:42
Julkaisija: Benemen

Innovatiivisista kommunikaatioratkaisuista tunnettu Benemen Oy ostaa Scandinavian Marketing Gainer Oy:ltä puhelinmyyntiin ja puhelinkampanjoiden hallintaan kehitetyn AllOS -tuotteen kaikkine oikeuksineen.

Benemen Finlandin toimitusjohtaja Jarmo Purontaus perustelee tuotekauppaa:

Myynti ja asiakaspalvelu puhelimitse on oikein toteutettuna erittäin kustannustehokas markkinointitapa, jossa on aina 100% palaute. Heikot kokemukset johtuvat useimmiten huonosta kokonaissuunnittelusta, jolloin lopputuloksena on vain tehotonta ja häiritsevää soittelua.

Kaksi huonoa esimerkkiä, johon törmään jatkuvasti:

Palkataan myyjä ja sanotaan: ”puhelinluettelo on täynnä hyviä asiakkaita ja sinähän varmaan tiedät millä ovi aukeaa, eikun hommiin”.

Kaivetaan jostain lista nimiä ja numeroita ja laitetaan puhelinmyynti soittamaan ne läpi vailla kunnollista suunnittelua ja ohjausta.

Jokainen ymmärtää, että tulos ei voi olla paras mahdollinen, mutta silti näin toimitaan.

Benemen aikoo tehostaa yritysten onnistumista puhelinmyynnissä. Ostettu tuote sopii hyvin Benemenin palvelukokonaisuuden osaksi ja sitä kehitetään edelleen sopimaan kaikenlaiseen puhelinmyyntiin lähtien yksittäisestä myyntihenkilöstä aina laajoihin isoja kohderyhmiä käsitteleviin kampanjoihin.

Scandinavian Marketing Gainerin toimitusjohtaja Riitta Laukkanen perustelee tuotteen myyntiä:

Gainer haluaa keskittyä entistä vahvemmin yritysten markkinoinnin – ja myyntipalvelujen suunnitteluun, hallinnointiin ja toteutukseen yhdistämällä puhelut uusimpiin sähköisiin ratkaisuihin. Ohjelmistokehitys ei ole Gainerin ydinosaamisaluetta. Yhteistyökumppaniksi valitsimme Benemenin, koska näemme sen markkinoiden edelläkävijäyrityksenä yritysten kommunikaatioratkaisuissa.

Käynnistyneen yhteistyön avulla saamme käyttöömme edelläkävijäratkaisut, joilla voimme palvella omia asiakkaitamme entistäkin paremmin. Tulemme tekemään yhteistyötä yhteisten kohdeasiakkaidemme palveluiden kehittämisessä.

Lisätietoa:

Benemen Finland Oy

Jarmo Purontaus, toimitusjohtaja

jarmo.purontaus@benemen.com , +358 050 550 1500

Scandinavian Marketing Gainer Oy

Riitta Laukkanen, toimitusjohtaja

riitta.laukkanen@gainer.fi, +358 40 050 5359

Benemen Oy on vuonna 2007 perustettu suomalainen operaattoririippumaton B2B-kommunikaatioratkaisuja tarjoava yritys. Avainhenkilöillä on pitkä kokemus yritysten kommunikaatioratkaisujen markkinoista ja tuotekehityksestä. www.benemen.fi