Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Autotalo Järvi muuttaa uusiin tiloihin 1.10.2015

Autotalo Järvi

Autotalo Järvi muuttaa uusiin tiloihin 1.10.2015

Julkaistu: 02.06.2015 klo 09:38
Julkaisija: Autotalo Järvi

Porvoolainen Autotalo Järvi muuttaa lokakuun alussa uusiin, kaksi kertaa nykyistä Veckjärventie 5:ssä sijaitsevaa toimipaikkaa suurempiin tiloihin. Autotalo Järven toinen perustaja ja omistaja Petri Järvi kertoo muuton syistä:

– Olemme toimineet tässä nykyisessä osoitteessa reilut kolme vuotta ja tässä alkaa tulla seinät vastaan liiketoiminnan kehittämiselle. Kun kuulimme Loviisantie 12:sta vapautuvista tiloista, päätimme heti tarttua tilaisuuteen. Vuokrasopimus allekirjoitettiin tällä viikolla. Uusissa tiloissa pystymme palvelemaan nykyisiä ja uusia asiakkaitamme entistä paremmin.

Autotalo Järvi on kasvanut voimakkaasti ja lähes kaksinkertaisti liikevaihtonsa viime vuonna. Autoja myytiin yhteensä 740, yrityksen liikevaihto oli 9,7 miljoonaa euroa.

– Tämänkin vuoden myynti on sujunut erittäin mukavasti. Uusista autoista erityisesti Suzuki Vitaran myynti on yllättänyt meidätkin, ja myös nelivetoiset SsangYongin mallit ovat herättäneet suurta mielenkiintoa. Uusien autojen vilkastunut kauppa on osaltaan kasvattanut vaihtoautovalikoimaamme, joten lisätila tulee tarpeeseen, kertoo Pasi Järvi, toinen Autotalo Järven omistajaveljeksistä.

Vilkkaan läpikulkuväylän varrella Loviisantie 12:ssa Tarmolassa sijaitsevassa uudessa toimitilassa on tilaa tuplasti nykyiseen verrattuna. Uuteen myymälän mahtuu 60 autoa sisätiloihin ja 200 ulkoalueelle.

Autotalo Järvi palvelee normaalisti Veckjärventie 5:ssä muuttopäivään asti, avajaisia juhlitaan Loviisantie 12:ssa lokakuun alussa.

Petri Järvi 020 734 0421

Pasi Järvi 020 734 0420

www.autotalojarvi.fi

Autotalo Järvi

Kun palvelulla on merkitystä

Autotalo Järvi on porvoolainen henkilöautojen ja hyötyajoneuvojen myyntiin ja vaihtoon keskittyvä autoliike. Autotalo Järvi tarjoaa uusia Suzuki, SsangYong ja Isuzu -autoja sekä laadukkaita vaihtoautoja. Autotalo Järvi tunnetaan ennen kaikkea hyvästä palvelustaan, jota kuvaa myös yrityksen slogan "Kun palvelulla on merkitystä".