Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Autokonserni Laakkonen myy Iisalmen ja Kajaanin autoliiketoimintonsa Pörhön autoliikkeelle

Laakkonen Yhtiöt

Julkaistu: 18.08.2015 klo 12:31
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Veljekset Laakkonen Oy:n ja Autotalo Laakkonen Oy:n Iisalmen ja Kajaanin liiketoiminnot siirtyvät 1. syyskuuta lukien Pörhön Autoliike Oy:lle. Liikkeen luovutuksen yhteydessä myös Autokiinteistöt Laakkonen Oy:n omistuksessa olevat Kajaanin ja Iisalmen autoliikekiinteistöt siirtyvät Pörhö Kiinteistöt Oy:n omistukseen.

Liikkeen luovutuksen suunniteltu ajankohta on 1.9.2015 ja luovutuksen yhteydessä Veljekset Laakkonen Oy:n ja Autotalo Laakkonen Oy:n Iisalmen ja Kajaanin toimipisteiden työntekijät siirtyvät Pörhön Autoliike Oy:n palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä.

Liiketoimintakaupan myötä autokonserni Laakkonen tiivistää autoliikeverkostoaan tavoitteenaan autoliiketoiminnan tehostaminen.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki, puh. 040 595 8215

Laakkonen-konserni on toiminut jo yli 50 vuottasuomalaisen autokaupan eturivissä. Joensuusta alkanut menestyskulku on tehnyt meistä Suomen suurimman autojen vähittäismyyntiketjun. Liikevaihtomme on yli 0,5 miljardia euroa ja palveluksessamme on 1300 autoalan ammattilaista.