Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Aromtech panostaa ravintolisätuotteiden vientiin

Aromtech Ltd

Aromtech panostaa ravintolisätuotteiden vientiin

Nimitys.
Julkaistu: 18.05.2015 klo 07:00
Julkaisija: Aromtech Ltd

Nimitys Aromtech Oy:ssä

ETM Kristina Krogius on aloittanut tuotepäällikkönä 7.4 Aromtechin myynti- ja markkinointitiimissä. Hän vastaa yhtiön ravintolisätuotteiden ja kosmetiikan raaka-aineiden teknisestä myynnistä ja asiakaspalvelusta maailmanlaajuisesti.

Aromtech strengthens sales and marketing team

Kristina Krogius (MSc) has joined Aromtech’s sales and marketing team as of 7 April as Product Manager. She is responsible for the company’s global technical sales and technical service in the main customer segments, food supplements and personal care ingredients. Kristina has over 20 years experience in technical sales at various companies, including Cargill and Oriola, covering Finland and Scandinavia.

Torniolainen Aromtech kehittää, valmistaa ja markkinoi tutkittuja ravintolisätuotteita ja bioaktiivisia kasviuutteita kosmetiikka- ja elintarviketeollisuudelle. Yhtiön päätuote Omega7® Tyrniöljykapseli on markkinoilla yli 20 maassa. Kosmetiikan raaka-aineita toimitetaan ArctiCare® -tuotemerkillä kosmetiikkayrityksille maailmanlaajuisesti. Viennin osuus yhtiön liikevaihdosta on yli 70 %. Tornion tehtaan tuotanto perustuu ympäristön kannalta kestävään uuttoteknologiaan. Yhtiöllä ISO 9001:n ja ISO 14001:n mukaiset sertifioidut laatu- ja ympäristöjärjestelmät sekä GMP-standardin mukainen lääkeaineen valmistuslupa.